loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مبانی و اصول عصب شناختی یادگیری و تربیت

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 86329 10003022
13,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

علوم اعصاب یکی از مبانی و منابع ارزشمند اطلاعاتی برای نظریه و عمل تربیتی است که در دهه های اخیر موجی از بینشهای نوین درباره سازوکارهای عصبی زیربنایی یادگیری و رشد عرضه کرده است. نظریه‌پردازان و برنامه‌ریزان تربیتی می توانند با اتکا به مبانی و اصول عصب‌شناختی یادگیری به توصیف و تبیین جامع‌تری از ماهیت پدیده‌های تربیتی دست یابند و متعاقب آن سیاستها و برنامه‌های مدارس را بهبود بخشند. کتاب حاضر با مروری جامع بر پیشینه نظری و تجربی مرتبط با مطالعات عصب – تربیت به توصیف و تحلیل این مبانی و اصول و کاربردهای تربیتی مبتنی بر آنها می پردازد. اگر چه مجموعه این اصول و رهنمودها ممکن است همه دلالتها و کاربردهای تربیتی پژوهش علوم اعصاب را در برنگیرد، اما بخش گسترده‌ای از دانش قابل اعتبار و قابل اعتماد را عرضه می‌کند که با اطمینان می‌تواند در عرصه سیاست‌گذاری و عمل به کار گرفته شود.

کتاب حاضر برای دانشجویان رشته‌ مطالعات ذهن، مغز و تربیت در مقطع کارشناسی ارشد به عنوان منبع اصلی درس «علوم اعصاب تربیتی» به ارزش 3 واحد تدوین شده است و برای دانشجویان رشته علوم تربیتی نیز قابل استفاده است. امید است علاوه بر جامعه دانشگاهی، سایر علاقه‌مندان نیز از آن بهره‌مند شوند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما