loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

جامعه شناسی محیط زیست

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 86330 10003022
32,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب جامعه‌شناسی محیط زیست، اثر جان هانیگن، از صاحب‌نظران معروف جامعه‌شناسی محیط زیست است که تا‌کنون به زبانهای مختلف ترجمه شده و از جمله منابع درسی دانشگاهی است. هانیگن ابتدا به بررسی نظریه‌های جامعه‌شناسان کلاسیک در باب رابطه طبیعت و جامعه می‌پردازد و سپس نظریه‌ها و دیدگاههای معاصر جامعه‌شناسی محیط زیست را مطرح می‌سازد. برخی از این نظریه‌ها عبارت‌اند از: چرخه یکنواخت تولید، تبیین بوم‌شناختی، جامعه مخاطره‌آمیز، نوسازی بوم‌شناختی، واقع‌گرایی، ساختارگرایی و برساخت‌گرایی. علاوه بر این، نویسنده فصل آخر را به طرح جدیدترین دیدگاه نظری در باب جامعه‌شناسی محیط زیست یعنی مدل نوظهور ارتباط محیط زیست و جامعه اختصاص می‌دهد. این طرح را هانیگن ابداع و در آن، شیوه جدیدی از مفهوم‌سازی نظری در حوزه جامعه‌شناسی محیط زیست مطرح کرده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما