loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

قهرمان من

کتاب سرگرمی کودک | یادبود شهید حاج قاسم سلیمانی

4 (1)
خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 86809 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
20,000 18,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

«قهرمان من» یادبود شهید حاج قاسم سلیمانی است که در بخش اول آن زندگینامه شهید سلیمانی به شکل داستان مصور روایت شده است و در ادامه، بخش ‌های این کتاب شامل رنگ ‌آمیزی، سرگرمی، معما، واژه‌ سازی و شعر می شود.سرگرمی ‌های کودکانه این کتاب مبتنی بر توانایی هایی همچون طراحی، نقش ‌یابی، اطلاعات عمومی، عبور از مارپیچ، واژه‌ یابی، نقشه‌ کشی و معما آماده شده که در هر کدام از آنها به نوعی کودکان را با موضوعات انقلابی و دینی از جمله چهره شهدا، دستاوردی ‌های ایران اسلامی، بیانات مقام معظم رهبری و فعالیت جهادگران سلامت آشنا می ‌کنند.

از نکات قابل توجه در ارتباط با این کتاب طراحی قابلیت واقعیت افزوده (AR) است. مخاطبان این اثر می‌ توانند با نصب نرم افزار ایرانی «رویانو» در بخش ‌هایی از کتاب که لوگوی این نرم‌ افزار در آنها دیده می ‌شود، از قابلیت سخنگوی این نرم ‌افزار استفاده کنند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

پاک رو

با سلام و سپاس
ای کاش برای کتاب ها رده سنی هم قرار بدید.

25 بهمن 1399

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما