loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

به من بگو خدا کیست؟ 9: خدای من تویی تو (دو زبانه)

5 (1)

ناشر جمال

نویسنده غلامرضا حیدری ابهری

سال نشر : 1399

تعداد صفحات : 12

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 86924 10003022
20,000 19,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

انسان دور از خدا، هرگز به سر منزل مقصود نخواهد رسید و قلبی که با یاد خدا آرامش نیابد، طعم آسایش حقیقی را نخواهد چشید. ارزش‌های اخلاقی و رفتارهای شایسته، تنها در سرزمین وجود مؤمن دلبسته‌ی به خدا جوانه خواهد زد و به بار خواهد نشست. کسی که خدا را در همه حال، حاضر و ناظر ببیند، با گناه، خود را آلوده نمی‌سازد. کسی که خدا را روزی‌ دهنده‌ی خود می ‌بیند، اسیر غم‌ها و دلتنگی‌ها نمی‌گردد و دست نیاز پیش این و آن دراز نمی‌کند. انسان مؤمن به رحمت پروردگار، هرگز در دام ناامیدی نمی‌افتد و اگر همه‌ی درها نیز به روی او بسته شود احساس یاس و ترس نمی‌کند.

بنده‌ی دلبسته به پاداش‌های الهی و لطف خداوند بزرگ، از کمک به بندگان او دریغ نمی‌ورزد و موحّدی که عزّت را تنها از آن خدا می‌داند وبس، برای رسیدن به عزّت، تن به ذلّت نمی‌دهد و برای جلب توجه دیگران، بر سر راه دیگران دام نمی‌گستراند. آن که همه‌ی داشته‌هایش را از خدا می‌داند، زبان به دروغ نمی‌آلاید، دست به سوی حرام نمی‌برد و چشم خداداده را در راه نافرمانی خدا به کار نمی‌گیرد. مسلمانی که توحید و یکتاپرستی دلش را روشن کرده باشد، در ظلمت خود کم‌بینی و خودبزرگ‌بینی و ترس از خَلق و ستم بر مردم و سرکشی و سرافکندگی فرو نمی‌غلتد. ایمان به خدا مانند درخت تناوری است که اگر در سرزمین وجود کسی ریشه کرد، میوه‌ی نیکوکاری و شادابی و امیدواری را به بار می‌آورد و آدمی را از خاک به افلاک می رساند.

مجموعه‌ی «به من بگو خدا کیست؟» اثری است که از یک سو، با ارائه‌ی یک دورۀ کامل خدا شناسی متناسب با کودک، به تقویت بنیان تربیت دینی می‌پردازد و از سوی دیگر، بر دریافت‌های توحیدی و فطری کودکان _ که هنوز با شبهه ‌ها و اندیشه‌های ناپاک، آلوده نگشته _ تأکید می‌کند. ضمن آنکه این مجموعه به بخشی از مهم‌ترین پرسش‌های کودکان درباره‌ی خدا و صفات او پاسخ می‌دهد. روشن است که این مجموعه برای پاسخگویی به همه‌ی پرسش‌های کودکان کافی نیست، لذا برای یافتن پاسخ سایر پرسش‌های کودکان می‌توانید از کتاب خداشناسی قرآنی کودکان به قلم نویسنده‌ی مجموعۀ حاضر بهره ببرید.

این کتاب به جهت احترام به سلیقه مخاطبین گرامی نشر جمال در این مرحله از چاپ، به صورت 10 جلدی و دوزبانه و با طراحی جدید به چاپ رسیده است. نکته قابل توجه در مورد این کتاب اپلیکیشن واقعیت افزوده آن است که تمام 100 تصویر این کتاب را در خود جای داده است. این برنامه که برای سیستم عامل اندروید طراحی شده است هریک از تصاویر این کتاب را در قالب یک انیمیشن فوق‌العاده جذاب، یک پازل و یک تصویر آمادۀ رنگ‌آمیزی برای کودکان به حرکت درآورده است که می‌تواند نقش به‌سزایی را در زمینه‌ی جلب توجه آنان به کتاب و کتابخوانی ایفا کند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما