loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

اتوپیا، دستوپیا و دولت کریمه مهدوی

ناشر موعود عصر (عج)

نویسنده اسماعیل شفیعی سروستانی

سال نشر : 1399

تعداد صفحات : 240

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 87445 10003022
120,000 114,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

در طول تاریخ حضور بشر بر جغرافیای زمین، حوزه ‌های فرهنگی و تمدنی بسیاری وابسته به دریافت‌ های دینی، اسطوره ‌ای و فلسفی از هستی شکل گرفته و شهرهایی بی‌ شمار برکشیده شده ‌اند و با مجموعه ‌ای از مناسبات و معاملات مادی که به نحوه بودن و زیستن انسان ‌های هم عصر معنی بخشیده و به آنها جهت داده‌ اند.

پرسش از حوزه ‌های فرهنگی و تمدنی سابق و لاحق و سنجش میزان تطابق هر حوزه با خاستگاه فطری و باطنی انسان‌ ها و دریافت ‌های وحیانی انبیای الهی، باب خاصی را در حوزه مطالعات فرهنگی می ‌گشاید.

کتاب «اتوپیا، دستوپیا و دولت کریمه مهدوی» سعی در پرده ‌برداری از این مسئله پنهان شده در آرزوها و امیدها، نمایش موقعیت ساکنان ویران شهرها و بیان میزان انطباق دولت طیبه مهدوی با خاستگاه باطنی و مغفول فرزندان انسان را دارد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما