loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

سید عماد: زندگینامه و خاصرات شهید مدافع حرم شهید مدافع حرم محمدحسین بشیری

5 (2)

ناشر شهید ابراهیم هادی

نویسنده گروه فرهنگی شهید ابراهیم هادی

سال نشر : 1399

تعداد صفحات : 132

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 88146 10003022
30,000 28,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب سید عماد در مورد خاطرات و زندگینامه شهید مدافع حرم محمدحسین بشیری است. کتاب سید عماد، نوشته گروه فرهنگی شهید ابراهیم هادی است و در انتشارات شهید ابراهیم هادی به چاپ رسیده است.

شهید محمدحسین بشیری در سال 1360 در همدان متولد شد. پس از فارغ التحصیل شدن از دبیرستان با وجود اینکه در ورزش تکواندو داری مهارت زیادی شده بود در سن 19 سالگی به خدمت سپاه پاسداران درآمد. حس مسئولیت پذیری و سخت کوشی اش باعث اقتدار و درایت در فرماندهی اش بود. او در سال 86 وارد کمیته تخریب شد و شروع به کسب تجربه و موفقیت های بسیاری در این مسیر گشت تا در نهایت به استاد نمونه تخریب و انفجارات تبدیل گشت. ارادت خاصی به حضرت زهرا (س) داشت و عاشق ولایت بود.

مسئول کمیته تخریب شد و مسئول آموزش یگانهای نیرو زمینی و مقاومت در یکی از قرارگاهای سوریه بود متولی اموزش تخریب وانفجارات درسوریه و….بود و سرانجام در سن 35 سالگی در اعزام اخر به سوریه در اثر انفجار تله به همراه دیگر همرزم هایش پرواز کرد و حسینی شد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما