loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

طراحی کسب و کاری بهتر: ابزارها، مهارت ها و نگرشی جدید برای استراتژی و نوآوری

همراه با بینش ها و تجربیات 30 طراح و خبره کسب و کار

ناشر آریانا قلم

نویسنده پاتریک وان در پیل

مترجم رضا رایان راد

سال نشر : 1399

تعداد صفحات : 264

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 88224 10003022
248,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

خواه رهبر کسب و کار، کارآفرینی بلند پرواز یا نوآوری در شرکتی بزرگ باشید، خواه سرمایه ‌گذار یا دانشجویی با پشتکار و اهل ریسک باشید، کتاب «طراحی کسب و کاری بهتر» راهنمای جامعی از ابزارها، مهارت‌ ها و نگرش‌ های جدید مورد نیازتان جهت تحمل ابهام و خلق ارزش از عدم قطعیت است.
طراحی کسب و کاری بهتر، با راهنماهای تصویری مفصل برای بیش از 20 ابزار استراتژیک و 48 مطالعه موردی و مثال ‌های حقیقی از شرکت ‌های بزرگی مثل بانک آی ان جی، آئودی، اتودسک و خدمات مالی تویوتا گرفته تا استارت ‌آپ‌ های کوچک، رشد دهنده‌ ها و سازمان ‌هایی که برای تاثیر‌گذاری اجتماعی می ‌کوشند، جامع ‌ترین و کاربردی ‌ترین راهنما برای چگونگی راه ‌اندازی و حفظ نوآوری همچون اصل در سازمانتان است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما