loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

کوچک و سخت

ناشر نشر اطراف

نویسنده ریوکا گالچن

مترجم رویا پورآذر

سال نشر : 1399

تعداد صفحات : 144

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 88314 10003022
31,000 29,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب «کوچک و سخت» مجموعه ‌ای گیرا و تأمل ‌انگیز از جستارها،‌ خاطره ‌پردازی ‌ها و یادداشت ‌های کوتاه و بلند ریوکا گالچن درباره‌ ادبیات و مادری‌ ست. گالچن را از صاحب‌ سبک ‌ترین نویسندگان آمریکایی معاصر می‌ دانند که طنزی کم‌ نظیر و نگاهی انتقادی به مسائل سیاسی، اجتماعی و فرهنگی آمریکا دارد. این کتاب که به‌ ظاهر مجموعه ‌ای از نوشته‌ های پراکنده‌ زنی‌ در ماه ‌های نخست پس از زایمان است، مشاهدات دقیق، پرطعنه و گاه تأثرانگیز گالچن درباره‌ شیرینی‌ ها و تلخی ‌های تجربه‌ های نویسنده‌ ای را در خود جای داده که از دنیای مأنوس قبلی‌ اش کنده شده و همه ‌چیز را از پشت لنز بچه ‌داری نگاه می‌ کند.

«کوچک و سخت» بی ‌محابا سخنان به زبان ‌نیامده‌ همه‌ مادرانی را می ‌گوید که در هیاهوها و سکوت‌ های زندگیِ مادرانه با دل ‌مشغولی‌ های دیگرشان دست‌ و پنجه نرم می ‌کنند و البته زبان حال بسیاری از زنان و مردانی ‌ست که به ضرورت‌ های زندگی خانوادگی، از بعضی علایق‌ و دغدغه‌ های مهم ‌شان دور می‌ مانند. کتاب گالچن را راهنمایی می‌ دانند برای نوع خاصی از سرگشتگی در فرایند خلق، خواه خلق ادبی و هنری و خواه آفرینش یک انسان دیگر. چرا که به نظر او بین آنچه می‌ خواهیم درباره‌ زندگی بگوییم و آنچه واقعاً درباره‌ زندگی می‌ دانیم فاصله‌ ‌ای ‌ست که می‌ تواند به سرگشتگی نویسنده/مادر بینجامد. حاصل این سرگشتگی متن‌ های به‌ ظاهر ساده‌ ای شده که به موقعیت‌ های دشوار و پیچیده‌ زندگی اشاره می ‌کنند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما