loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مکاسب محرمه - جلد دهم: محرمات روابط میان ‌فردی 2 (غیبت)

ناشر موسسه اشراق و عرفان

نویسنده علیرضا اعرافی

سال نشر : 1399

تعداد صفحات : 794

موجودی تمام شده ؛ درصورت شارژ مجدد به من اطلاع بده notify_me

معرفی کتاب

«مؤسسه اشراق و عرفان» که فعالیت خود را از سال 1386 با نظارت و اشراف علمی استاد علیرضا اعرافی آغاز کرده است، در عین تأکید بر اصالت‌ های حوزوی در تلاش برای پاسخگویی به نیازهای معرفتی انسان معاصر است؛ از این رو در راستای ایفای مأموریت خود تاکنون گروه ‌های پژوهشی فقه، فقه تربیتی، فقه اخلاق، فقه عقیدتی، فقه هنر، اصول فقه، فلسفه فقه، فلسفه تربیتی، تفسیر تربیتی را راه‌ اندازی کرده است.
کتاب گرانسنگ «مکاسب» اثر خاتم المجتهدین شیخ مرتضی انصاری (ره)، در طول سالیان متمادی، مورد شرح و حاشیه نگاری فقهای شیعه قرار گرفته است، محور بحث های خارج فقه حوزه علمیه بوده است. مجموعه حاضر، تقریر درس های خارج فقه استاد اعرافی است که طی هشت سال تحصیلی (از سال 1385 تا سال 1393) در حوزه علمیه قم ارائه شده و علاوه بر انعکاس ابداعات و نوآوری های استاد اعرافی در خلال مباحث «مکاسب محرمه» در نظم و تبویب نوع چهارم از انواع مکاسب محرمه (التکسب بالافعال المحرم) ساختاری بدیع را پیشنهاد و عرضه نموده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما