loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تمثیلات سیاسی و اجتماعی - جلد اول

حکمت ناب

3 (2)

ناشر دفتر نشر معارف

نویسنده محمدصادق (محی الدین) حائری شیرازی

سال نشر : 1399

تعداد صفحات : 140

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 88621 10003022
80,000 72,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

آنچه پیش روی شماست، بخشی از مجموعه کتب «تمثیلات»، اثر حکیم متفکر مرحوم آیت الله حائری شیرازی (ره) است که به ساحت اهل اندیشه تقدیم می شود.
بدون شک آیت الله حائری شیرازی در عصر ما یکی از برجستگان و سرآمدان فن تمثیل به حساب می آیند که استقبال فراوان از چاپ های گذشته این مجموعه، شاهد بر این مدعاست. اینک و پس از چندین سال وقفه در انتشار آثار مرحوم استاد، این مجموعه نفیس، با ویرایشی جدید عرضه می شود و امید است مورد استفاده مخاطبان قرار گیرد.
از آنجا که اساسا هدف تمثیل، محسوس کردن معقولات و کاستن از پیچیدگی و سنگینی محتوا و اقناعی تر کردن است، لذا این مجموعه برای طیف وسیعی از مخاطبان قابل استفاده است. هم دانش آموزان و دانشجویان و هم اساتید و حوزویان، با هر سطح از دانش و معلومات دینی میتوانند از این کتاب بهره ببرند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

اسماعیل پیوسته

خوب است تشکر

8 آذر 1402

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما