loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

به سوی طبیعت وحشی

ناشر ستاک

نویسنده جان کاراکائر

مترجم نازنین عظیمی

تعداد صفحات : 263

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

«به ســوی طبیعــت وحشــی» داســتانی واقعــی بــه قلــم جــان کرا کائــر، نویســنده و کوهنــورد آمریکایــی بــر مبنــای ســفرهای «کریســتوفر کم کندلــس» و زندگی او در طبیعــت وحشــی نوشــته شــده اســت. جــان کراکائــر بــه واســطه آثــارش دربــاره‌ طبیعــت وحشــی به ویــژه صعــود از کــوه شــهرت دارد.
«به ســوی طبیعــت وحشــی» یکــی از پرفروش تریــن کتاب هــای جهــان اســت کــه بــه 30 زبــان زنــده دنیــا ترجمــه و در 173 نســخه مختلــف منتشــر شــده اســت. از متــن کتــاب در ســطح گســترده ای در برنامــه درســی دبیرســتان ها و دانشــکده ها اســتفاده می شــود. ایــن کتــاب مــورد تحســین بســیاری از منتقدین ادبــی قــرار گرفتــه اســت.

«کریســتوفر جانســون مک کندلــس» اهــل ویرجینیــا بــود. او پــس از فارغ التحصیــل شــدن در مــاه مــی 1990 بــا رتبــه بــالا از دانشــگاه اِمــوری، خانــواده خــود را تــرک کــرد، همــه‌ 24 هــزار دلار حســاب پس‌ انــداز خــود را بــه خیریــه بخشــید و ســفر بــه غــرب ایــالات متحده را آغــاز کــرد. بعدهــا ماشــین داتســون خــود را نیــز بــر اثــر طغیــان آب در حاشــیه رودخانــه رهــا کــرد و تنهــا بــا پــای پیــاده بــه ســوی طبیعــت وحشــی شــمال بــه راه افتــاد.
مککندلــس ســفر اســطوره ای خــود را در مســیر پوشــیده از بــرف اســتمپید تریــل در آلاســکا در تاریــخ 28 آپریــل 1992 تنهــا بــا مقــداری برنــج (حــدود 4500 گــرم) یــک کالیبــر 22، چنــد جعبــه فشــنگ، یــک دوربیــن عکاســی و تعــدادی کتــاب از جملــه راهنمــای گیاهــان خوراکــی در پیــش گرفــت.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
گزیده کتاب کاربران
نازنین
به سوی طبیعت وحشی

خیلی غیرعادی نیست اگر جوانی اقدام به انجام کاری کند تا از نظر بزرگترها بی باک به نظر برسد. انجام رفتار مخاطره آمیز در فرهنگ ما نیز همچون سایرین از نشانه های بلوغ است. رفتارهای پرخطر همیشه اغوا کننده اند. به همین دلیل بسیاری از جوانان با سرعت زیاد رانندگی می کنند، الکل می نوشند و مواد مخدر مصرف می کنند. همیشه جذب جوان ترها در جنگ برای دولت ها آسان تر بوده است. حتی می توان مدعی شد جسارت جوانی در حقیقت نوعی سازگاری تکاملی است؛ یک رفتار وراثتی کدگذاری شده.

20 آبان 1400

نازنین
به سوی طبیعت وحشی

تدارک و پخت خوراکی ساده و پاک که به روح آسیب نزند کاری بس دشوار است؛ به نظرم باید غذایی را بخوریم که نه تنها بدنمان که روحمان را نیز تغذیه کند؛ آن دو باید بر سر یک سفره بنشینند. در این صورت شاید فرجی حاصل شود.

20 آبان 1400

نازنین
به سوی طبیعت وحشی

دریافتم که زندگی آگاهانه یعنی توجه به اصول اولیۀ زندگی و توجه دائمی به محیط اطراف و مسائل مربوط به آن.

کریس مک کندلس

20 آبان 1400

محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما