loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

شاگردپروری: تربیت شاگردان در سیره تربیتی اهل بیت (ع)

علم از منظر الهی - دفتر پنجم

5 (1)

ناشر دفتر نشر معارف

نویسنده محمدرضا عابدینی

تحقیق و تنظیم کتاب حسین قاسمی

سال نشر : 1399

تعداد صفحات : 196

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 89064 10003022
90,000 81,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب حاضر به تبیین شاگردپروری در مکتب اهل بیت (ع) پرداخته است. این کتاب از دو قسمت عمده تشکیل شده که قسمت اول مبانی بحث شاگردپروری را بیان نموده و قسمت دوم به صورت مصداقی به جلوه هایی از شاگردپروری در مکتب اهل بیت (ع) پرداخته است که قسمت عمده کتاب را شکل داده تا بتوانیم با بررسی مصداقی شاگردپروری در سیره اهل بیت (ع) آن را بهتر شناخته و در این امر به آن ها اقتدا نموده و همچنین به شاگردی خود در مکتب اهل بیت (ع) افتخار کنیم.
این کتاب دفتر پنجم از سلسله مباحث «علم از منظر الهی» است که هر دفتر، در عین استقلال موضوعی از سایر دفترها، حلقه های مختلفی از یک زنجیره بوده که به دنبال ترسیم یک رویکرد کلان و واحد در حوزه علم و علم آموزی از منظر دینی و الهی هستند.
این سلسله مباحث از نگاهی بنیادین به تاریخ علم و بررسی مبدایت الهی علوم آغاز شده و با یک نگاه معرفتی به بررسی حقیقت علم و جایگاه تعلیم و تعلم از منظر الهی تا اوج ظهور علم در نظام هستی در عصر ظهور امام عصر (ع) می پردازد.
نگارش این کتاب برای استفاده اساتید و معلمان عزیز حوزه و دانشگاه بوده و به همین جهت سعی شده است مطالب معرفتی به صورت اجمالی و مطالب کاربردی به صورت تفصیلی تر بیان شده و در کلیت کتاب، بیان روان و در عین حال رعایت اختصار مدنظر باشد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما