loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

دلاوران عالی قاپو

5 (1)

ناشر شهید کاظمی

نویسنده بهزاد دانشگر

تصویرگر جواد یزدی

سال نشر : 1400

تعداد صفحات : 240

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 89611 10003022
40,000 36,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

دلاوران عالی قاپو، داستانی تاریخی و‌ جذاب از تاریخ دلاوری‌ های مردم ایران است. کتاب دلاوران عالی قاپو، نوشته بهزاد دانشگر است و با تصویرگری خوب جواد یزدی در انتشارات شهید کاظمی منتشر شده است.

این روزها بیشتر جوانان و نوجوانان، مشتری پروپاقرص سریال‌ های تاریخی کره‌ ای یا انیمیشن‌ های تاریخی‌ اند. آن‌ ها به واسطه این داستان‌ ها با تاریخ کشورها و فرهنگ‌ های دیگر احساس همدلی می‌ کنند؛ در حالی‌ که از تاریخ درخشان خودشان بی‌ خبرند. یکی از درخشان‌ ترین و طلایی‌ ترین دوره‌ های تاریخی ایران، دوره صفویه است و دوره حاکمیت شاه‌ عباس‌ دوم. روزگاری که معماری، فلسفه و هنر ایرانی در یکی از درخشان‌ ترین روزهای خودش بود و کاخ عالی‌ قاپو به‌ عنوان یکی از بلندترین آسمان‌ خراش‌ های روزگار خودش داشت قد می‌ کشید.

بهزاد دانشگر بوسیله یک داستان پر از حادثه و کشمکش، مخاطب را به آن روزگار می‌ برد. داستان درباره جوانی است از کاشان که برای یافتن نامزد دزدیده شده‌ اش به اصفهان سفر می‌ کند تا او را بیابد، یا از کسانی که او را دزدیده‌ اند انتقام بگیرد. او در این مسیر باید راهی پیدا کند تا به درون حرم‌ سرای شاه‌ عباس‌ دوم نفوذ کند.

خواندن کتاب‌ های تاریخی به حفظ حافظه‌ تاریخی ایرانی‌ ها کمک می‌ کند و آن‌ ها را با تاریخ و اتفاقات زندگی گذشتگان‌ شان آشنا می‌ کند. کتاب دلاوران عالی قاپو ترکیبی از تاریخ و داستان است که نوجوانان هم می‌ توانند از آن لذت ببرند.

یکی از چیزهای دیگری که همه آن روزها و تمرین‌ها جلوی چشمم بود، چشم‌های گریان شیرین بود. در روزی که خبر مرگ بابا و ننه مرا آوردند، چشم‌های گریان شیرین دیگر هیچ وقت یادم نرفت؛ حتی بعدها که بزرگتر شدیم و شیرین دیگر از من، رو می‌گرفت. به نامردی برده‌اند‌ش.
باید پیدایش کنم. یا پیدایش می‌کنم یا انتقامش را می‌گیرم. دوباره برگشتم طرف جاده اصفهان. گرگین‌خان که هیچ؛ حتی اگر سنگ هم از آسمان می‌بارید، باید می‌رفتم اصفهان تا یک ردی از شیرین پیدا کنم...
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما