حاج جلال؛ خاطرات حاج جلال حاجی بابایی
حاج جلال؛ خاطرات حاج جلال حاجی بابایی
حاج جلال؛ خاطرات حاج جلال حاجی بابایی
275,000
تومان
4 ٪
261,300
تومان
افزودن به سبد خرید

حاج جلال؛ خاطرات حاج جلال حاجی بابایی

دسته بندی: فرهنگ پایداری دفاع مقدس

ناشر: سوره مهر

نویسنده: لیلا نظری گیلانده

سال نشر: 1403

تعداد صفحات: 312

1
امتیاز
1
نفر
5 از 5
فروش پیامکی این محصول
معرفی کتاب
گزیده کتاب
مشخصات
نظرات کاربران
بریده های انتخابی شما

معرفی کتاب

کتاب «حاج جلال» خاطرات حاج جلال حاجی بابایی است که در ایام دفاع مقدس دو فرزند و دو دامادش برای پاسداری از میهن و انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس به شهادت رسیدند. این کتاب، عاشقانه‌ای است پر از صداقت،‌ احساس و پاکیزگی روستایی.

کتاب «حاج جلال» فصیح ترین اثر از ادبیات جنگ است که مردم عادی با آن درگیر بودند. حاج جلال و پسرانش برای جنگ تربیت نشده بودند اما نان شان را از زمین درمی آوردند و حالا زمین شان در خطر بود. باید چه می کردند. دست به کار شدند تا از زمین و سرزمین خود دفاع کنند. حدس و گمان مان درست از آب درآمد و خانم نظری توانست حق مطلب را در نویسندگی این اثر به درستی ادا کند. به شکلی که لحن ها و صداها درست از کار درآمده است.

کتاب حاج جلال عاشقانه ای است پر از صداقت، احساس و پاکیزگی روستایی. در این کتاب متوجه می شوید که حاج جلال چگونه ازدواج کرد و به زندگی پرداخت. سنت هایی که در کتاب می بینیم هر چند ممکن است امروز برخی از آنها کمرنگ شده باشد اما در کتاب این سنت ها به درستی و خوب منعکس شده است. کتاب حاج جلال، نوشته لیلا نظری گیلانده است و در انتشارات سوره مهر به چاپ رسیده است.

گزیده کتاب

هفت هشت کیلومتر با قایق توی آب رفتیم تا رسیدیم به اول کانال ماهی و آنجا پیاده شدیم. کانال سیمانی بود و پر بود از جنازه عراقی ها. چهار دست و پا مجبور شدیم از روی آن ها رد شویم. پایم می افتاد روی شکم بادکرده شان و صدا می داد. چند بار وسط راه عق زدم. اما باید می رفتیم. با همه احتیاطی که می کردم، آن قدر چهار دست و پا رفتیم که دست ها و زانوهایم تاول زد.

اطلاعات کتاب

  • زبان کتاب: فارسی
  • سال نشر: 1403
  • شمارگان: 1250
  • نوع جلد: جلد نرم
  • قطع: رقعی
  • تعداد صفحات: 312
  • ناشر: سوره مهر
  • نویسنده: لیلا نظری گیلانده

برای ارسال دیدگاه لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید

ورود یا ثبت‌نام

برای ثبت بریده ای از کتاب لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید

ورود یا ثبت‌نام