loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

بهار، آخرین فصل: مستند روایی زندگی شهید مدافع حرم اسدالله ابراهیمی

ناشر روایت فتح

نویسنده مرتضی اسدی

ویراستار زینب آخوندی

سال نشر : 1402

معرفی کوتاه

حکایت مردی از سرزمین چهارفصل که بهار را برای هبوطش، برای وجودش و برای صعودش برگزید. حکایت پسربچه بازیگوش دیروز و ایثارگر امروز.

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 90730 10003022
100,000 90,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

فهمید گردان عقب‌نشینی کرده، اما کار از کار گذشته و او جا مانده بود. مقاومت در مقابل آن حجم از آتش سخت و ناممکن شده بود، آماده عقب‌نشینی بود که دید فاصله‌اش با برخی از تکفیری‌ها به کمتر از بیست‌متر رسیده است، جنگ رو در روی آن‌ها شروع شد! چند نفرشان را به هلاکت رساند و به سمت جاده خروجی روستا عقب‌نشینی کرد. آن‌ها هم امان ندادند و بی‌وقفه شلیک کردند. فهمید اتفاق عجیبی در حال رخ‌دادن است! صدها تیر همزمان به طرفش شلیک می‌کردند، بدون اینکه حتی کوچک‌ترین زخمی بردارد هنوز زنده بود و مقاومت می‌کرد. در عوض تلفات بسیاری از دشمن گرفت.

مراد برای دیدن اسدالله به مقر گردان احتیاط برگشت و متوجه شد گردان را برای انجام عملیات به منطقه اعزام کرده‌اند. چند دقیقه آن اطراف چرخی زد تا نیروهای گردان خسته و کوفته از عملیات برگشتند. هرچه چشم چرخاند اسدالله در میان جمعیت نبود. فریاد زد:

_ پس اسدالله کجاست؟
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما