30,000
تومان
10 ٪
27,000
تومان
افزودن به سبد خرید

محضر رئوف

دسته بندی: بیانات و سیره عملی امام و رهبری

ناشر: موسسه فرهنگی هنری ایمان جهادی

سال نشر: 1400

تعداد صفحات: 136

4
فروش پیامکی این محصول
معرفی کتاب
مشخصات
نظرات کاربران
بریده های انتخابی شما

معرفی کتاب

معارف رضوی از بیان حضرت آیت الله خامنه ای (زیارت، زندگی سیاسی، مواعظ امام رضا علیه السلام)

زندگانی ائمه معصومین علیهم السلام از موضوعات مورد توجه ویژه حضرت آیت الله خامنه ای است و مجموعۀ صهـبا تلاش کرده، نگاه مترقّی و سازندۀ ایشان به دوران حیات و مبارزات آن حضرات را در کتابهای «حَلَقات انسان 250 ساله» به مخاطبان و تشنگان این معارف تقدیم کند. طبعاً در کنار این محصول جامع و کلی، میتوانیم محصولات جزئی و خاص تری نسبت به برخی از دوره های حیات ائمۀ اطهار، مانند دوران امیرالمؤمنین علیه السلام یا دوران امام رضا علیه السلام داشته باشیم.
در دورۀ قبل مدیریت آستان قدس رضوی، ادارۀ امور زائران غیر ایرانیِ آستان پیشنهاد داد که مجموع آنچه در حلقات انسان250 ساله در ارتباط با امام رضا علیه السلام آمده است، در کتاب مستقلی، برای استفادۀ زائران غیر ایرانی حرم، به چند زبانِ مورد نظر، ترجمه و منتشر شود.
این پیشنهاد انگیزه ای شد که بر چنین محصول مستقلی، کار شود و با افزودن مطالبی که مجال آمدنشان در حلقات انسان 250 ساله نبوده، کتابی مختص به معارف رضوی از بیانات حضرت آیت الله خامنه ای، تقدیم زائران و شیفتگان امام رئوف شود.
این کتاب سه فصل دارد. فصل اول، مطالبی است دربارۀ زیارت؛ برگرفته از توصیه های معظّم له دربارۀ آداب زیارت و مغتنم دانستن فرصت زیارت و توجه به ادعیه و معارف وارده در این باب.
فصل دوم، نکاتی است از سیرۀ سیاسی مبارزاتی امام رضا علیه السلام در دوران حیات مبارکشان، با همان رویکرد انسان 250 ساله. مطالب این فصل با استفاده از مباحث طرح شده در مجموعۀ حلقات انسان 250 ساله تنظیم شده است.
فصل سوم، مجموعه ای است از مواعظ و احادیث نقل شده از امام رضا علیه السلام که معظّم له در سخنرانی های مختلف یا ابتدای دروس خارج فقه خود خوانده و به اختصار شرح داده اند.

اطلاعات کتاب

برای ارسال دیدگاه لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید

ورود یا ثبت‌نام

برای ثبت بریده ای از کتاب لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید

ورود یا ثبت‌نام