loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

حوالی مبارک: فلسطین؛ از گذشته تا امروز

5 (1)

ناشر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

نویسنده شمس الدین رحمانی

سال نشر : 1392

تعداد صفحات : 538

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

کتاب حوالی مبارک: فلسطین؛ از گذشته تا امروز، نوشته شمس الدین رحمانی است و در انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شده است. مجموعه حاضر درباره سرزمین مبارک قدس و تاریخ چهار هزار ساله آن است. در این مجموعه در بخش نخست، سرگذشت این سرزمین از ابتدا تا ایام اخیر مورد بررسی قرار گرفته است. در بخش دوم، کلمات و عناوینی که نیاز به توضیح بیشتری دارند، تشریح شده و به ترتیب حروف الفبا تنظیم شده است.

مخاطب اصلی این مجموعه نوجوانان و جوانان هستند و بدین‌جهت تلاش شده تا مطالب به زبانی ساده بیان شود و از به‌کارگیری اصطلاحات دور از ذهن پرهیز شده است. ازآنجاکه کار تألیف این مجموعه در سال 1388 به پایان رسیده، آخرین واقعه مهم مندرج در آن، مقاومت 33 روزة حزب‌الله لبنان بوده است.

فلسطین، حوالی مبارک نقطه شروع سفر آسمانی معراج است به سوی نور، برکت و عظمت و به همین دلیل مورد کینه دشمنان روشنایی. داستان، کوشش انسان برای رها شدن از خودخواهی و جهل و جور تا رسیدن به اعتلا و ایثار است. حکایت جنگ ها، جنایت ها و خیانت ها، ماجرای مبارزه ها و جانبازی های پاکان در پهنه ای گسترده در ایامی چند هزار ساله... و به امید رهایی و آزادگی...
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما