loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

نگاره‌ های خیال (بررسی شخصیت پردازی نمایشی و بصری در انیمیشن)

ناشر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

نویسنده احمد سفلایی

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 274

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 91812 10003022
35,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب در سه جلد و برای استفاده انیماتورها تالیف شده است. یک بخش بررسی شخصیت‌پردازی نمایشی و بصری در آثار پویانمایی است. جلد دوم کتاب درباره هویت و جلد سوم هم درخصوص شخصیت‌پردازی در پویانمایی ایران است.
در این کتاب روی شخصیت‌پردازی پویانمایی مروری شده است. مولف به بحث شخصیت‌پردازی و جریان‌های مختلف پویانمایی مثل مکتب زاگرب و کمپانی‌های بزرگ می‌پردازد و در مراحل بعد به این نتیجه خواهد رسید که این شخصیت‌پردازی‌ها باید بومی شود. زمان بسیاری صرف تصاویر این کتاب شده تا گویای مفاهیم این کتاب باشند.در بخش مثال‌های نمایشی تلاش شده وارد حوزه تصویر شود؛ یعنی زمانی که درباره یک شخصیت از بعد روانشناسانه یا دراماتیک صحبت می شود از ما‌ به‌ازاهای تصویر شده مثال آورده شود. این کتاب در واقع پلی برای ایجاد ارتباط بین تصویر و متن برای انیماتورهاست که ارتباط بهتری با تصویر برقرار می‌کنند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما