loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

زود پرستو شو، بیا

ناشر عماد فردا

نویسنده غلامعلی نسائی

سال نشر : 1391

تعداد صفحات : 176

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 9280 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
20,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این کتاب در مجموع به جمع آوری 14 خاطره از جانبازان شیمیایی میپردازد.
این کتاب روایت محمد صادق روشنی و چگونگی شیمیایی شدن او و برادر شهید اش است جانباز روشنی اولین فردی است که در جریان جنگ شیمیایی می شود و به دلیل این که در ان زمان هنوز نمی دانستند که عراق از بمب های شیمیای استفاده می کند دچار ضایعات شدیدی می شود و برای درمان به سوییس اعزام می شود و در انجا شروع به افشاگری در مورد جنایات امریکا و کشورهای پشتیبان عراق می کند.
این کتاب چهارده خاطره از کسانی است که در حسرت وصال یار، لحظه می شمارند افق زیبائی را از مجنون ترین، انسان های دلباخته ائی روایت می کند که برای رسیدن به مقصد و مقصود نهائی، پریدن به آسمان لایتناهی، از تمام هستی خویش، از نام و نشان، از جان، از سیطره زمان گذشتند.و هر کسی که از این همه بگذرد در محیط عنایت محظ قدم می گذارد.
جنس روایت این کتاب زیبا و نفیس از جنس روایت های قرانی است، تفاوت تاریخ نویسی از جنگ، با روایت ملکوتی این جاست معنا پیدا می کند.
جنس روایت کتاب «زود پرستو شو بیا» از این جهت که آدم هایش التفات به آسمان دارند؛ روایتی است قرانی، همچون قصه اصحاب کهف که درگذر زمان هرگز کهنه نمی شود.
تفاوت آشکار تاریخ نویسی از جنگ، با روایت ملکوتی، از انسان های وارسته اینجا معنا پیدا می کند. کتاب زود پرستو شو بیا،چهارده روایت دلنشین، از کسانی است، که برای پریدن به آسمان لایتنهائی، لحظه می شمارند. تو نیز بیاموز، رسم زیستن و پریدن را...
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

احمد رضا

کتاب زیبائیست، میخنداند. می گریاند. بهت زده میکند. موجی از ایثار و فداکاری و از همه پر اهمیت تر قصه زنی است که ذره ذره در پس پنهان این جنگ دارد می سوزد . طرح روی جلد و پشت کتاب زیبا تر ازین که شما گذاشتید هست. عوض کنید.

2 مهر 1390

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما