loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

جمع ها و حاصل جمع ها

روش های افزایش بهره وری در تشکل های فرهنگی و تربیتی

4.2 (5)

ناشر لیله القدر

نویسنده علی صفائی حائری

سال نشر : 1400

تعداد صفحات : 157

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 93710 10003022
87,000 78,300 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

جمع ها و حاصل جمع ها، کتابی از استاد مرحوم علی صفایی حائری است که روش‌های افزایش بهره‌وری در تشکل‌های فرهنگی و تربیتی را مورد بررسی قرار داده است.
در این کتاب هفت سخنرانی از استاد علی صفایی حائری در زمان‌های مختلف، درباره چند و چون برخورد با دیگران و تشکیل دادن جمع‌های سازنده تربیتی و فرهنگی از منظر تفکر اسلامی می‌خوانید. استاد صفایی حائری در ابتدای سخنش در این کتاب ارزشمند عوامل تشکیل‌ دهنده یک جمع اثرگذار را بررسی می‌کند و پس از آن اهداف تشکل و وظایف هر کدام از افراد ان جمع را تبییین می‌نماید.

کتاب جمع ها و حاصل جمع ها، سه فصل دارد که به ترتیب به عوامل ایجاد، نیازها و وظایف و نتایج جمع‌ها و تشکل‌ها اشاره دارد.

پس جمع ما، باید جمعی باشد که بهره‌مندمان کند؛ جمعی باشد که حاصل جمع داشته باشد؛ جمعی باشدکه اگر هر کدام در تنهایی مفیدیم، در اجتماعمان پربارتر شویم؛ نه مثل بعضی جمع ها که باعث اصطکاک ها، درگیری‌ها و برخوردها می‌شود. و در نتیجه، برایند نیروها افت پیدا می‌کند.

من وقتی این جمع‌ها را می‌دیدم بیشتر این فکر را می‌کردم که اول چه چیزی ما را جمع کرد؟ چه چیزی باعث می‌شود که ما باهم جمع شویم؟ دوم: در جمعمان چه بکنیم؟ و سوم چه کنیم که حاصل جمع ما در این جمع باروری و سرشاری بیشتری داشته باشد. روایت است که یدالله مع الجماعه دست خدا با جمعیت است. یعنی در جمعیت باروری‌هایی به وجود می‌آید که در تنهایی‌ها نیست و این باروری نتیجه آن دست اضافی، یعنی دست حق است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما