loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

قیام و قعود

ناشر موسسه فرهنگی مدرسه برهان (انتشارات مدرسه)

نویسنده مهدی آشتیانی

سال نشر : 1392

تعداد صفحات : 136

هم اکنون غیرقابل سفارش!

معرفی کتاب

قیام و قعود نوشته مهدی آشتیانی، سرگذشت 22 تن از افرادی است که در واقعه کربلا تاثیر داشته اند،افرادی که تفحص و بررسی شخصیت و زندگی آنها می تواند پاسخ سوالات ما از افکار و زندگی مردم آن روزگار را بدهد. گاه با مطالعه زندگی این افراد می توانیم، نتیجه بگیریم و استقرا کنیم که گروه هایی در جامعه آن روزگار چه عقیده ای داشته اندو چطور با طوفان حوادث و کوران نبرد حق و باطل کنار آمده اند
کتاب حاضر، شامل داستان‌هایی از نقل‌قول‌ها از جانب مخالفین و موافقین اهل‌بیت (علیهم‌السلام) است که بیانگر انگیزه و دلایل عملکرد آنان در طول حیاتشان است. این کتاب با هدف تبیین هر چه بهتر و بیشتر ابعاد مختلف قیام حضرت اباعبدالله الحسین و یاران باوفای ایشان، در قالب مجموعه کتاب‌های عاشورایی نگاشته شده است. در این کتاب نقل‌قول‌هایی از «ضحاک بن قیس فهری»، «جراح بن سنان»، «خادم مسجد کوفه»، «کنیزک بیت عایشه»، «ام سلمه»، «عبدالله بن زبیر» و «عمروبن سعید بن عاص» و ... بررسی شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما