loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مادرلند

شور و شیرین: از سفر اربعین به روایت فاطمه تقی زاده

ناشر کتاب جمکران

نویسنده فاطمه تقی زاده

سال نشر : 1402

تعداد صفحات : 108

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 94401 10003022
45,000 40,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

سفرنامه‌ای معنوی و جذاب از پیاده‌روی اربعین حسینی است،روایت هایی شور و شیرین که شما را به حال و هوای این سفر شگفت انگیز می برد.

نویسنده، این سفر را از نگاهی مردم شناسانه بررسی کرده است و ماجراهای آدم هایی را تعریف کرده که از اقصی نقاط دنیا به این سفر آمده اند. ⁩این سفرنامه با جزییات زیبا و تجربیاتی دلنشین همراه است.

نویسنده در این کتاب روایت آدم‌هایی را نوشته است که در پیاده‌روی اربعین، با آن ها برخورد داشته و همراهشان شده است. آدم‌هایی با ملیت‌ها و زبان‌هایی مختلف که شاید به وسعت یک جهان از هم دور باشند، اما کربلا و سرزمینِ مادری به هم نزدیکشان می‌کند.

از جمله ویژگی‌های این کتاب، توجه به حاشیه‌ های کمتر تجربه شده و آدم های کمتر دیده‌شده‌ در مراسم شکوهمند پیاده‌ روی اربعین است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما