loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

منزلت بی مانند «المیزان»: بایسته های امروزین تفسیر

5 (1)

ناشر کتاب فردا

نویسنده سید یدالله یزدان پناه

سال نشر : 1400

تعداد صفحات : 178

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 94540 10003022
44,000 39,600 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

دانش تفسیر از دیرباز به تشویق قرآن کریم، عهده دار تبیین آموزه های عرشی این کتاب الهی بوده است. «تفسیر المیزان» به خامه و قلم مبارک علامه طباطبایی (ره) در امتداد این سنت الهی یک تفسیر نامدار و پر چاذبه شیعی است که فصل نوینی در عرصه تفسیر رقم زده و مورد توجه جامعه اسلامی قرار گرفته است.

نویسنده کتاب منزلت بی مانند «المیزان»: بایسته های امروزین تفسیر بر آن است که بار دیگر تقریری از منزلت قرآن و ضرورت تفسیر آن صورت بگیرد و اگر نکته هایی ناگفته مانده یا بازخوانی آن ها مفید به نظر می رسد بیان شود و علاوه بر آن به مرتبت تفسیر قیم المیزان به عنوان یک تفسیر معیار، نظری مدقانه و محققانه صورت بگیرد.و به منظور تعریف و ترویج رویکردها، روش ها و رهیافت های نظری این اثر دوباره به نظر بیاید.
البته در کنار آن، نیازها و خلاهایی نیز به نظر مولف رسیده که به مدد معرفی این تفسیر به تعریف و ترسیم آن ها پرداخته است.
کتاب منزلت بی مانند «المیزان»: بایسته های امروزین تفسیر، نوشته سید یدالله یزدان پناه است و در انتشارات کتاب فردا منتشر شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما