غیرقابل سفارش
این کالا فعلا موجود نیست و غیرقابل سفارش است.

ابیگیل

دسته بندی: رمان و داستان کوتاه

ناشر: بیدگل

نویسنده: ماگدا سابو

سال نشر: 1400

تعداد صفحات: 658

فروش پیامکی این محصول
معرفی کتاب
مشخصات
نظرات کاربران
بریده های انتخابی شما

معرفی کتاب

ابیگیل نام رمانی است به قلم نویسنده‌ی مجارستانی، ماگدا سابو که نخستین‌بار در سال 1970 به چاپ رسید و خوانده‌ شده‌ ترین اثر این نویسنده شناخته می‌شود.

رمان ابیگیل داستانی ماجراجوبانه دارد و مجله‌ی بیگ ریدز در سال 2005 آن را ششمین رمان محبوب ادبیات مجارستان معرفی کرد.

شخصیت اصلی رمان ابیگیل، دختری اهل بوداپست است به نام جورجینا ویتای که در سنین پایین‌تر مادر خود را از دست داده و پدرش نیز ژنرال ارتش است. پدر جورجینا با آغاز جنگ جهانی دوم ناچار به ترک مجارستان می‌شود و در سال 1943، بی هیچ‌گونه توضیحی، جورجینا را به مدرسه‌ی شبانه‌روزی دخترانه‌ی ماتولا ،که موسسه‌ای است سنتی و کالوینیست در شرق مجارستان می‌فرستد.

جورجینا که به فردگرایی و آزادی عادت دارد با ورود به این مدرسه مجبور می‌شود از زندگی سابق خود دست بکشد. قوانین سختگیرانه، آموزش زیر نظر بانوان شدیدا مذهبی و زندگی به شیوه‌ای پرهیزکارانه از زمین تا آسمان با زندگی پیشین او تفاوت دارد.

جورجینا در دومین روز مدرسه در اثر خشمی ناگهانی یکی از اسرار همکلاسی‌اش را برای مدیر مدرسه بازگو می‌کند و همین سبب می‌شود تا همکلاسی‌اش ماه‌ها او را از خود براند. جورجینا در تنهایی فرو می‌رود و تنها به یافتن راهی برای فرار از بوداپست می‌اندیشد. هرچند تلاش‌های جورجینا برای فرار از مدرسه‌ی شبانه روزی ناکام می‌ماند اما سبب می‌شود تا پدر برای جورجینا توضیح دهد که دلیل اقامت او در این مکان چیست..

اطلاعات کتاب

برای ارسال دیدگاه لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید

ورود یا ثبت‌نام

برای ثبت بریده ای از کتاب لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید

ورود یا ثبت‌نام