loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تبیین فلسفه تربیت رسمی و عمومی (تربیت مدرسه‌ای) در جمهوری اسلامی ایران

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 94679 10003022
180,000 171,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

اثر پیش روی به‌منظور ارتباط فکری خوانندگان (به‌ویژه دانشجومعلمان) با مباحث فلسفه تربیت رسمی و عمومی در کشور نگاشته شده است.

این اثر با استفاده از محتوای فصل دوم کتاب مبانی نظری تحول بنیادین در نظام تربیت رسمی و عمومی می‌کوشد تا موقعیت یادگیری مناسبی را ایجاد کند تا خوانندگان محترم به‌بحث و فحص درباره مسائل فلسفه تربیت مدرسه‌ای متناسب با فرهنگ و شرایط خاص ایران بپردازند؛

ازاین‌رو، نویسندگان اثر در راستای تحقق این هدف به بازآرایی و بازنویسی (همراه با افزایش و کاهش) متن فصل دوم کتاب یاد شده و تبدیل محتوای آن به‌یک کتاب آموزشی اقدام نموده‌اند. بدین ترتیب خوانندگان محترم با مطالعه فصول آن گویا در سفری هفت مرحله‌ای با نویسندگان همراه خواهند بود تا همراه با تجربه فلسفه ورزی به درک درخوری از چیستی، چرایی و چگونگی تربیت مدرسه‌ای نایل آیند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما