loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

کتابشناسی تفصیلی منطق و تاریخ منطق (دوره سه جلدی)

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 95020 10003022
547,000 492,300 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این کتاب که با عنوان کتاب‌شناسی تفصیلی منطق و تاریخ منطق منتشر شده است و در آن به معرفی 2004 کتاب و مقاله از کتابخانه‌های مختلف پرداخته‌ایم، بخش نخست از مجموعه کتاب‌شناسی‌های تفصیلی علوم عقلی مرکز است که در آنها بیش از بیست هزار عنوان کتاب و مقاله معرفی شده است.

کتاب‌های کتاب‌شناسی این مرکز، از دو بخش تشکیل شده‌اند: معرفی منابع و فهرست‌ها.

بخش اول: معرفی منابع

در بخش اول، هر کتاب با گزینه‌های ذیل معرفی شده است: شهرت و نام پدیدآور، تاریخ ولادت و وفات پدیدآور، شماره منبع، نماد نوع منبع، عنوان منبع، نام مترجم، مصحح، محقق و...، معادل انگلیسی پدیدآوران منابع (در ترجمه‌ها)، محل نشر، نام ناشر، تاریخ نشر، نوبت چاپ، تعداد صفحات، قطع، زبان، شابک (شماره استاندارد بین‌المللی کتاب)، درجه، محل نگهداری، شماره ثبت، نمایه‌ها، محل درج و شماره جلد (در موارد لازم). در ادامه، به توضیح برخی از این عناوین می‌پردازیم.

بخش دوم: فهرست‌ها

بخش دوم این کتاب، به فهرست‌های گوناگونی اختصاص یافته است که زمینه جست‌وجو را در بخش اول کتاب فراهم می‌کند. این فهرست‌ها در جلد سوم این اثر آمده است. در اینجا به توضیح کوتاه هر یک از آنها بسنده می‌کنیم و توضیح بیشتر را در مقدمه جلد سوم ارائه خواهیم کرد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما