loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

طعم شیرین خدا 7: ذکر است کسی که اهل شکر است؛ بیاید بشیم ذکر خدا

بچشان به کاممان طعم شیرین بی مثالت را

5 (1)

ناشر آیین فطرت

نویسنده محسن عباسی ولدی

سال نشر : 1400

تعداد صفحات : 201

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 95044 10003022
40,000 36,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

مجموعه طعم شیرین خدا، بنا دارد با تکیه بر آیات قشنگ قرآن و حدیث های پر از نور اهل بیت علیهم السلام خدا را معرفی کند و از معرفی خدا به معرفی ابعاد مختلف دین هم برسد. کتابطعم شیرین خدا 7: ذکر است کسی که اهل شکر است؛ بیاید بشیم ذکر خدا، به قلم محسن عباسی ولدی و با زبان عامیانه و صمیمی نوشته شده است و در انتشارات آیین فطرت به چاپ رسیده است.

از یک طرف، قرآن درباره راه به دست آوردن آرامش می‌گوید: «ألا بِذِکرِ اللهِ تَطمَئِنُّ القُلوبُ؛ آگاه باشید که دلها تنها به یاد خدا آرام می گیرند». از یک طرف دیگر، در حدیث داریم که حواریون به عیسی(ع) گفتند:«ای روح خدا! با چه کسی نشست و برخاست کنیم» عیسی(ع) فرمود: «با کسی که دیدنش شما را به یاد خدا می‌اندازد و سخن گفتنش بر علم شما می‌افزاید و رفتارش شما را به آخرت ترغیب می‌کند».
همۀ ما با شنیدن این حدیث، این معنا رو می‌فهمیم که باید با کسی نشست و برخاست کنیم که ویژگی های نامبرده رت داشته باشد؛ ولی حواسمان باشد که در این حدیث، یه پیام ویژه وجود دارد. آنپیام،این است که: ما وقتی همنشین خوبی برای اطرافیانمان هستیم که دیدن ما اآن ها را یاد خدا بیندازد. اگر به پیام حدیث توجّه کنیم، تحوّل بزرگی در رفتار و گفتارمان ایجاد می‌شود.
وقتی دیدن ما دیگران را یاد خدا بیندازد، ما «ذکر خدا» می‌شویم. آن وقت است که طبق آیه «ألا بِذِکرِ اللَّهِ تَطمَئِنُّ القُلوبُ» نشست و برخاست با ما مایۀ آرامش دیگران می‌شود. ما باید مصداق «ذکر» بشویم تا مایۀ آرامش دیگران باشیم.

کتاب هفتم مجموعه طعم شیرین خدا با نام ذکر است کسی که اهل شکر است؛ بیاید بشیم ذکر خدا الآن در دست شماست و درباره اهمیّت تشکر از واسطه نعمت و رابطه آن با شکر خدا صحبت می کند. در این کتاب مطالب مهمّی رو در باره شکر عملی و رابطه قناعت و شکر خدا می‌خوانید.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما