loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

اصول روابط خانوادگی

ناشر موسسه اشراق و عرفان

نویسنده علیرضا اعرافی

سال نشر : 1399

تعداد صفحات : 611

موجودی تمام شده ؛ درصورت شارژ مجدد به من اطلاع بده notify_me

معرفی کتاب

کتاب «اصول روابط خانوادگی» یکی از آثاری است که محورهای متنوعی از موضوعات مربوط به روابط خانوادگی را پوشش می‌دهد و از سوی دیگر برآمده از اشراف و احاطه علمی صاحب آن آیت‌الله دکتر علیرضا اعرافی به معارف دینی است.

بی‌تردید اساس سعادت محیط اجتماعی در سلامت و قوام بنیان خانواده است و هر چه روابط خانوادگی سالم‌تر و درست‌تر و از آسیب‌ها و آفات دورتر باشد، جامعه سالم‌تر خواهد بود.

به دلایل گوناگون و قابل‌فهم، هر چه می‌گذرد عواملی که روابط خانوادگی را تهدید می‌کنند پیچیده‌تر و خطرناک‌تر می‌شوند و همه ما نیاز داریم تا به شکل مستمر و دائمی مراقب سلامت روابط خانوادگی خود باشیم.

یکی از جدی‌ترین خطرها برای هر یک از ما این است که گمان کنیم مثلاً همان مراجعه اولیه به مشاور در آستانه ازدواج یا مطالعه کتابی که در ابتدای زندگی خوانده‌ایم، برای اداره موفق یک زندگی خانوادگی در طول ده‌ها سال کافی است.

هر یک از ما در مرحله شکل‌گیری خانواده و ازدواج به افزایش دانش و آگاهی نیازمندیم و سپس در مراحل دیگر از بارداری و زایمان و بچه‌داری تا بالیدن فرزندان و دوره نوجوانی و سپس ازدواجشان محتاج راهنمایی و اصلاح رفتار خود هستیم. حتی روزی که به میان‌سالی و پیری برسیم باز هم لازم است که از راهنمایی کارشناسان و متخصصان روانشناسی و علوم تربیتی برای تعامل با مسائل متفاوت آن دوران استفاده کنیم.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما