loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

ماجراهای نارنیا 4: شاهزاده کاسپین

ناشر قدیانی

نویسنده سی. اس. لوییس

مترجم پیمان اسماعیلیان

تصویرگر پولین بینز

سال نشر : 1400

تعداد صفحات : 280

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 95839 10003022
100,000 95,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب شاهزاده کاسپین جلد چهارم کتابهای ماجراهای نارنیا، اثر سی. اس. لوئیس است که انتشارات قدیانی منتشر کرده است.

"پیتر"، "سوزان"، "لوسی" و "ادموند" به دنیای "نارنیا" کشیده می‌شوند و در آن‌جا درمی‌یابند که قصر "کایرل پاراول"، که در گذشته در آن حکومت می‌کردند، متروکه شده است.

آن‌ها با موجودی به نام "دورف" روبه‌رو می‌شوند. او از "شاهزاده کاسپین" برای آن‌ها سخن می‌گوید و تصریح می‌کند که شاهزاده برای قیام علیه عموی خود "میراز"، که پس از دوران طلایی "نارنیا" پدر و مادر کاسپین و همه‌‌ی موجودات افسانه‌ای و سخن‌گو را به قتل رسانده و اکنون قصد دارد شاهزاده کاسپین را نیز به قتل برساند احتیاج به کمک وی دارد تا سپاهش را تکمیل کند.
شبی دکتر "کورنیلیوس"، که معلم شاهزاده کاسپین است، اسباب فرار او را از قصر مهیا می‌سازد تا از دست "میراز" در امان باشد و شیپور جادویی شاهزاده سوزان را به او می‌دهد تا با دمیدن در آن افرادی برای کمک نزد او بروند. به این ترتیب با دمیدن او در شیپور لوسی، سوزان، شییر و ادموند از دنیای دیگر به دنیای نارنیا می‌آیند
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما