loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

عملیات بانکداری داخلی - جلد اول

Domestic Banking Operations (Vol. 1)

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 95997 10003022
130,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

خدمات بانکداری داخلی، طی چند دهه اخیر، دستخوش تغییرات قابل ملاحظه‌ای در به کارگیری ابزارهای جدید، به ویژه ابزارهای نوین بانکی، محصولات و خدمات بانکی شده است. شبکه بانکی کشور علاوه بر تأمین مالی بخش‌های مختلف اقتصاد، نقش مؤثری در توسعه و پیشرفت اقتصادی بر عهده دارد. در این راستا، نظام بانکداری هم‌زمان با پیشرفت‌های الکترونیکی و ایجاد ظرفیت‌های جدید، برخی اقدامات دیگر همچون ارائه سریع خدمات به مردم و نیز پاسخ‌گویی به نیاز و انتظارات مشتریان را جزء مأموریت‌های اصلی خود قرار داده است. به کارگیری ابزارهای جدید بانکی در کشور مستلزم آموزش و نیز در دسترس بودن کتب درسی جدید و منابع بانکداری داخلی روزآمد است. کتاب حاضر با هدف تأمین نیاز آموزشی کارکنان نظام بانکی کشور و نیز روزآمد کردن برخی مطالب کتب درسی و آموزشی در حوزه بانکداری داخلی تدوین شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما