loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مبانی تربیت اسلامی و برنامه ریزی درسی «بر اساس فلسفه صدرا»

3 (2)

ناشر دانشگاه امام صادق (ع)

نویسنده جمیله علم الهدی

سال نشر : 1384

تعداد صفحات : 392

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 9679 10003022
196,000 176,400 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب مبانی تربیت اسلامی و برنامه ریزی درسی «بر اساس فلسفه صدرا»، نوشته جمیله علم الهدی است و در انتشارات دانشگاه امام صادق (ع) به چاپ رسیده است.

این کتاب به شرح مبانی فلسفی و آیات قرآن و استنباط اصول و دلالت های تربیتی از آن ها به روش تحلیل مفهومی اختصاص دارد. پی ریزی مبانی نظری این کتاب با استفاده از تجزیه و تحلیل نگرش فلسفی صدرالمتالهین ـ که مبنای فلسفی تربیت اسلامی شناخته شده ـ صورت گرفته و نیز در تدوین مبانی قرآنی علاوه بر تحلیل آیاتی که صدرا در تبیین فلسفه ی خویش به صورت شاهد ذکر کرده و تجزیه و تحلیل آثار تفسیری صدرا، از روش تفسیر قرآن به قرآن و تحلیل مفهومی استفاده شده است.

مباحث کتاب مبانی تربیت اسلامی و برنامه ریزی درسی «بر اساس فلسفه صدرا» بدین قرار است: مبانی فلسفی تعلیم و تربیت اسلامی، مبانی قرآنی تعلیم و تربیت اسلامی، ماهیت تعلیم و تربیت اسلامی و دلالت های تعلیم و تربیت اسلامی برای برنامه ی درسی.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما