loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مهارت های زناشویی با نگرش به منابع اسلامی

marital skllis in the light of islamic

5 (1)

ناشر پژوهشگاه حوزه و دانشگاه

نویسنده محمدرضا سالاری فر

سال نشر : 1401

تعداد صفحات : 438

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 97536 10003022
280,000 266,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب مهارت‌های زناشویی به معرفی روش و فنون مناسب ارتباطی بین همسران بر اساس متون اسلامی و روانشناسی خانواده می‌پردازد.
مهارت‌های زندگی عبارت است از توانایی لازم برای رفتار مثبت و سازگارانه که به فرد توان رویارویی مؤثر با چالش‌های زندگی روزانه را می‌دهد و او را قادر می‌سازد تا دانش، ارزش‌ها و نگرش‌های خود را به توانایی‌های بالفعل تبدیل کند.
زوجین دو دسته مهارت‌ نیاز دارند: مهارت‌های عمومی که در زندگی هر فرد به کار می‌آید. مهارت‌های ویژه روابط زن و شوهر که به پویایی‌های روابط‌شان مربوط است.

این کتاب با توجه به تحقیقات قبلی در زمینه مهارت‌های زناشویی و کتب اسلامی در اخلاق خانوادگی، چهارده مهارت زیر را ارائه کرده است: سازگاری با تفاوت‌های زوجین، درک اهداف ازدواج و تعدیل انتظارات، ارتباط سالم، اداره خانه، مدیریت مالی خانواده، روابط جنسی رضایت‌بخش، برقراری روابط صمیمی، تنظیم روابط با والدین و خویشان، حل تعارض، مواجهه با خشونت خانگی، مواجهه با تنیدگی‌های زندگی، مواجهه با رسانه‌های جدید، اداره امور معنوی خانواده و فرزندپروری.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما