loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

آنچه پسران باید بدانند: بلوغ

ویژه پسران 12 تا 17 سال

ناشر مهرسا

نویسنده کارا ناترسون

مترجم مهناز جعفری

ویراستار سمیه حیدری

سال نشر : 1400

تعداد صفحات : 116

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 97885 10003022
59,000 56,100 تومان
افزودن به سبد سفارش

قرار است بدنت به زودی تغییری بزرگ را اغاز کند، شاید همین الان هم شروع شده باشد. وقتی بزرگ‌تر می‌شوی، بدن و ذهنت رشد و تغییر می‌کند. این تغییرات گاهی هیجان‌انگیز به نظر می‌رسند و بعضی وقت‌ها هم ناخوشایند و حتی خجالت‌آور. نگران نباش!

این اتفاق برای همه‌ی پسران هم سن تو رخ می‌دهد و آن‌ها هم دوره‌ی بلوغ را پشت‌سر می‌گذارند و نوجوانی را تجربه می‌کنند؛ دنیایی جدید با تغییراتی بزرگ اما طبیعی.

این کتاب به تو کمک می‌کند تا متوجه شوی تغییرات دوره‌ی بلوغ، مرحله‌ای طبیعی از بزرگ شدن هستند و به خوبی درک می‌کنی که چه چیزهایی پیش رویت است. هر کدام از این‌ها بخشی از مراحل بلوغ است. تو می‌توانی پاسخ سوال‌هایت را در این کتاب پیدا کنی و یاد بگیری وقتی نگران هستی چگونه سوال کنی.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما