loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

کلیدهای رفتار با کودک مبتلا به اوتیسم

ناشر صابرین

نویسنده مارلین تارگ بریل

مترجم منیره نادری

سال نشر : 1395

تعداد صفحات : 305

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 97942 10003022
35,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

اوتیسم یک اختلال تکاملی است که بر روی رفتار، ارتباطات و مهارت‌های اجتماعی کودک تأثیر می گذارد. این کتاب بر یافته‌ها و شیوه‌های جدید برای شناخت و درمان اوتیسم تأکید می کند. به کمک این کتاب، والدین اطلاعاتی به روز و هماهنگ را دربارهٔ درمان، آموزش، خدمات بهداشتی و سایر موارد دریافت می کنند. دراین کتاب آمده است که اوتیسم چیست و چگونه تشخیص داده می‌شود. این کتاب حاوی اطلاعاتی برای والدین کودکان مبتلا به اوتیسم می‌باشد و به آنان کمک می‌کند تا با مشکل اوتیسم فرزندشان روبه رو شوند و احساسات فرزندشان را درک کنند. همچنین با مطالعهٔ این کتاب، والدین با چگونگی همکاری با روان‌درمانگرها و ارزیابی قواعد آموزشی، درمان‌ها و شیوهٔ روان‌درمانی جدید آشنا می‌شوند. به این صورت، والدین می‌توانند به کودک کمک کنند تا توانایی‌های بالقوهٔ خود را پرورش دهد و از آن‌ها استفاده کند. در این کتاب به بسیاری از سوالات ضروری والدین پاسخ داده می‌شود.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما