loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

قصه های کرمیلو 3: کیو کیو بنگ بنگ

ناشر مهرستان

نویسنده بنفشه رسولیان

تصویرگر مرضیه قائدی

سال نشر : 1400

تعداد صفحات : 16

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 98448 10003022
55,000 49,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

«قصه‌های کرمیلو» را بنفشه رسولیان برای گروه سنی نوجوان یعنی کودکان بالاتر از 7 سال نوشته است؛ قصه‌هایی که مخاطب را به زیرِ زمین می‌برند با ماجراهایی که روی زمین هم بارها و بارها اتفاق می‌افتند. این مجموعه کتاب، قصه کرمیلو و خانواده‌اش است که بنا بر خواسته‌ها و کارهای او چالش‌های جدیدی را تجربه می‌کنند. عناوین این مجموعه عبارت‌اند از: «یه بازی پُر از غول»، «خوشمزه‌های خرچ‌خوروچی»، «کیو کیو بنگ بنگ»، «کرمالوی تنهای تنها» و «اشک‌های چیک‌چیکانه». قصه‌های هر جلد از این مجموعه با تصویرگری بامزه مرضیه قائدی خواندنی‌تر شده‌اند. البته این قصه‌ها علاوه‌بر خواندنی بودن، تأمل‌برانگیز هم هستند؛ زیرا به مسئله رابطه کودکان با رسانه‌ها، بازی‌ها و فناوری‌های جدید ارتباطی می‌پردازند و حرف‌های درخور توجهی برای خانواده‌ها دارند.
شخصیت اصلی داستان، کرمی جذاب و دوست داشتنی به نام کرمیلو است. کرمیلو مدام با گوشی مادرش بازی می‌کند، جلوی تلویزیون لم می‌دهد و هله هوله می‌خورد و بازی‌های کامپیوتری را هم خیلی دوست دارد. این وابستگی به انواع رسانه مشکلات مختلفی را برای او به‌وجود می‌آورد. مجموعهٔ قصه‌های کرمیلو تلاش دارد با داستانی جذاب به زبان طنز و به‌کمک تصویرگری‌های زیبایش، آداب رسانه‌ای را به کودکان آموزش دهد. امروزه کودکان از سنین کم با دنیای رسانه‌ها آشنا می‌شوند و این موضوع باعث می‌شود نیاز به آموزش سواد رسانه‌ای بیش از همیشه احساس شود.
در جلد سوم این مجموعه، ننه ابریشم، مادربزرگ کرمیلو به خانهٔ آن‌ها آمده و نیاز به سکوت و استراحت دارد اما کرمیلو حواسش به بازی‌های کیوکیو بنگ‌بنگ پرت می‌شود و حسابی سروصدا راه می‌اندازد.

از دیروز تا حالا، صداهای عجیبی به گوش می رسد. کرمیلو دنبال فرصتی است تا برود و ببیند صدا از کجاست؛ چون مزاحم استراحت ننه ابریشم شده است. این صداها از کجاست؟! عنکبوت خان، آخر سوراخ 66، فروشگاهی باز کرده بود. دم فروشگاه، همهمه ای به پا بود. مگه توی فروشگاهش چی می فروشه؟! هورا! هورا! جانمی جان، هورا! هی! این صدای بچه کرم هایی است که از فروشگاه عنکبوت خان خرید کرده اند. و بعد، کرمیلو هم خرید کرد. چی؟
بیایید بریم زیر زمین ببینیم کرمیلو دوباره . می خواهد چه دسته گلی به آب بدهد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما