75,000
تومان
10 ٪
67,500
تومان
افزودن به سبد خرید

قصه های کرمیلو 4: کرمالوی تنهای تنها

دسته بندی: کودکان و نوجوانان

ناشر: مهرستان

نویسنده: بنفشه رسولیان

تصویرگر: مرضیه قائدی

سال نشر: 1400

تعداد صفحات: 16

فروش پیامکی این محصول
معرفی کتاب
مشخصات
نظرات کاربران
بریده های انتخابی شما

معرفی کتاب

«قصه‌های کرمیلو» را بنفشه رسولیان برای گروه سنی نوجوان یعنی کودکان بالاتر از 7 سال نوشته است؛ قصه‌هایی که مخاطب را به زیرِ زمین می‌برند با ماجراهایی که روی زمین هم بارها و بارها اتفاق می‌افتند. این مجموعه کتاب، قصه کرمیلو و خانواده‌اش است که بنا بر خواسته‌ها و کارهای او چالش‌های جدیدی را تجربه می‌کنند. عناوین این مجموعه عبارت‌اند از: «یه بازی پُر از غول»، «خوشمزه‌های خرچ‌خوروچی»، «کیو کیو بنگ بنگ»، «کرمالوی تنهای تنها» و «اشک‌های چیک‌چیکانه». قصه‌های هر جلد از این مجموعه با تصویرگری بامزه مرضیه قائدی خواندنی‌تر شده‌اند. البته این قصه‌ها علاوه‌بر خواندنی بودن، تأمل‌برانگیز هم هستند؛ زیرا به مسئله رابطه کودکان با رسانه‌ها، بازی‌ها و فناوری‌های جدید ارتباطی می‌پردازند و حرف‌های درخور توجهی برای خانواده‌ها دارند.

شخصیت اصلی کتاب حاضر کرم بامزه و دوست داشتنی به نام کرمیلو است که مدام پای تلویزیون کارتون کرم پرنده تماشا می کند. خاله جان او دلش می خواهد فیلم های گریه دار و غصه خوردنی تماشا کند، برای همین به کرمیلو می گوید به سراغ بازی های کامپیوتری برود اما…

در جلد چهارم این مجموعه، کرمیلو به خانهٔ پسرخاله‌اش می‌رود که تعداد زیادی بازی کامپیوتری متنوع خریده است و می‌خواهد با او بازی کند و تلویزیون تماشا کن. اما نه خاله و نه پدر کرمیلو موافق این نیستند که بچه‌هایشان بیشتر از زمان مشخصی تلویزون ببینند و با کامپیوتر بازی کنند.

اطلاعات کتاب

برای ارسال دیدگاه لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید

ورود یا ثبت‌نام

برای ثبت بریده ای از کتاب لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید

ورود یا ثبت‌نام