loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

هم قدم با مهتاب: مسئولیت پذیری طلاب در قبال نظام اسلامی

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 99056 10003022
39,000 35,100 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

بخش‌های مختلف نظام جمهوری اسلامی با توجه به روبرو شدن با مسائل جدید و مستحدثه، نیازمند بررسی و پژوهش و تبیین‌های فقهی است. مسائلی مثل بانک‌داری و انواع معاملات داخلی و بین‌المللی، شیلات و کشاورزی (حکم انواع صیدهای دریایی و خشکی، ذبح و…)، مسائل جدید پزشکی (مسائل باروری و نازایی، تغییر جنسیت و…) مباحث امنیتی و اطلاعاتی(مثل شرایط و ضوابط ورود به حریم خصوصی، نحوه برخورد با مجرمین امنیتی و…)، قوانین مالیاتی، مسائل ورزشی (ورزش بانوان، ورزش‌های خاص مثل بوکس، ورود زنان به ورزشگاه‌ها و…) و انواع مسائل اقتصادی و اجتماعی دیگر وجود دارد که نیازمند پاسخ‌های مناسب فقهی و راه‌حل‌های صحیح شرعی است. پاسخ به مسائل سیاسی اجتماعی بر عهده عالمان دینی و حوزه‌های علمیه است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما