loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

عناصر نمایشنامه نویسی

ناشر سوره مهر

نویسنده لوئیس ای کارتون

مترجم حسین فراهانی

سال نشر : 1401

تعداد صفحات : 322

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 99418 10003022
105,000 99,800 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

به رغم توصیه پراشتیاق و حتی زورگویانه ای که شما اغلب در کتاب های نمایشنامه نویسی می یابید یا از نویسندگان دیگر می شنوید، هیچ نظام توضیحی منفردی برای همه نویسندگان در همه زمان ها وجود ندارد. البته، رهنمودهای خاصی وجود دارد که می تواند به شما کمک کند و این کتاب عناصر نمایشنامه نویسی رویکردهای خاصی به شما نشان می دهد که به شما کمک خواهد کرد به نمایشنامه تان جان ببخشید و از مسیرهای بن بست پرهیز کنید.

چه نویسنده ای تازه کار باشید که نخستین سفر اکتشافی خود را در نمایشنامه نویسی به انجام می رسانید چه نمایشنامه نویس باتجربه تری باشید که برای بهبود نمایشنامه هایی که کامل کرده اید در جست وجوی بینشی جدید هستید، خواهید دید «عناصر نمایشنامه نویسی» رهنمودهایی عملی، نقل قول هایی خردمندانه از نویسندگان و کارگردانان، مثال های متعدد از نمایشنامه های کلاسیک و نو، و تمرین هایی ارائه می کند که به شما کمک می کند نمایشنامه نویس شوید.

ارجاعات مستقیم به آنچه تهیه کنندگان، کارگردانان، و بازیگران در نمایشنامه ها به دنبالش هستند به شما کمک خواهد کرد برای نیازهای نمایشی خاص بنویسید و به شما کمک خواهد کرد نمایشنامه هایی بنویسید که به تولید برسند.

کتاب عناصر نمایش نامه نویسی در معنای نمایشنامه نویس بودن بیان دیدگاه شخصی خود، جان بخشیدن به بینشتان، شکل دادن به شخصیت های چندبعدی، ساختاربندی کنش نمایشنامه تان، خلق گفت وگوی مؤثر، یافتن تهیه کننده و کارگردان و بازیگر برای آنکه به اثر شما جان ببخشند مکاشفه می کند.

عناصر نمایشنامه نویسی بر این منطق استوار است که شما فارغ از سن و میزان آموزش می توانید فنون نمایشنامه نویسی را فرا بگیرید , به شرط آنکه در زمینه لزوم شناخت دنیایتان انگیزه و پشتکارتان , عشق به نمایش , اشتیاق به یادگیری , بهبود فرآیند یادگیری در عین صبور بودن , و شوق بیان افکارتان در قالب نمایش مجاب شده باشید.

شما هم چنین باید قوانین اساسی و رهنمودهای نمایشنامه نویسی را که به شما کمک می کند به قصه گویی ماهر بدل شوید , فرا بگیرید .
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما