loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

جنگ پرملات: خاطرات طنز از زندگی پرملات حسین ملات

5 (1)

ناشر کتاب جمکران

نویسنده فاطمه تقی زاده

تصویرگر کوثر رضایی

سال نشر : 1402

تعداد صفحات : 111

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 99595 10003022
45,000 40,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب «جنگ پرملات» با نثری طنز روایت خاطرات طنزحسین پاینده از رزمندگان لشکر 17 علی‌بن‌ابیطالب (علیه السلام) قم را روایت میکند. این کتاب ضمن پرداختن به بخش‌هایی از زندگی حسین پاینده با شهرت حسین ملات، فضای شاد و طنزی از جبهه و جنگ ارائه می دهد.
حسین ملات رزمنده‌ای که هر کجا پا میگذارد خنده و شادی با خود می‌آورد.

یک‌روز دور از چشم آدمِ خجالتی درونش رفت سراغ فرمانده گردان و گفت: «پاسگاه زید که قسمت من نبود، می‌تونم نهرعنبر رو به‌نام خودم بکنم؟» ابراهیم جنابان با تعجب پرسید: «به نام شما؟» حسین سرش را کج کرد و با حسرت گفت: «بله دیگه! من که توی قم به‌جز یه موتورگازی چیزی ندارم. می‌خوام وقتی شهید شدم بگن پاسگاه شهید حسین‌ملات! می‌خوام صاب پاسگاه باشم.» فرمانده چاره‌ای جز موافقت نداشت. گفت: «قبول! به شرطی‌که کسی دور و برت نباشه و تو رو نبینه.»
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما