loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

سئو 2021: بهینه سازی موتور جست‌ و جو رو با استراتژی های هوشمند بازاریابی اینترنتی یاد بگیر

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 99939 10003022
130,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

با توجه به شتاب روزافزون تحولات دیجیتالی، به‌طور خاص پس از همه‌گیری کووید 19، واژۀ دیجیتال کلید ورود به جهان معاصر، و دیجیتال‌سازی یک اصل زیربنایی برای شکل‌گیری تمدن نوین محسوب می‌گردد.

بر این مبنا دیگر نمی‌توانیم بگوییم تنها کاربرد فضای دیجیتال، تبلیغ و ترویج محصولات است، بلکه همچنین نحوه‌ای از حضور را در زیست‌جهان معاصر دربرمی‌گیرد. SEO نیز دانش و هنر حاصل از تلفیق دانش بازاریابی دیجیتال و مهندسی IT است که تکنیک‌ها و تاکتیک‌های بهینه‌سازی تعاملات در فضای دیجیتال و اکتساب جایگاه معتبر برای برندهای شخصی و سازمانی بر مبنای شاخص‌های جهانی را آموزش می‌دهد و کمک می‌کند تا حجم بهینه‌ای از تعاملات فضای دیجیتال به سمت برند ما هدایت شود. نویسندۀ این کتاب همچنین تلاش کرده است تا با سبک محاوره‌ای سختی یادگیری تکنیک‌های مهندسی را برای گروه‌های مختلف جامعه (از کسب و کارهای شخصی تا سازمان‌های بزرگ، از خانم‌ها و نوجوانان تا افراد پرسابقه‌ در تجارت) سهل و جذاب نماید. لذا این کتاب می‌تواند نقطه شروع مناسبی برای حضور توانمند و پرقدرت ما در عرصۀ مناسبات تجاری جهان معاصر باشد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما