loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

فصل فیروزه

ناشر کتابستان معرفت

نویسنده محبوبه زارع

سال نشر : 1401

تعداد صفحات : 112

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 65102 10003022
45,000 40,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب فصل فیروزه، دربردارنده ی داستانی عاشقانه از دختر و پسر نیشابوری است که سخت دلداده و بی قرار یک دیگرند. اما با پشت کردن پسر به دختر همه چیز تغییر کرده و خواننده شاهد ماجراهایی تلخ و سوزناک از دختری بخت برگشته و تنها خواهد بود.

هیچ کس نمی داند اما این دو عاشق، کسی را جز یک دیگر نمی خواهند. حتی اگر پسر چیزی جز همان حجره فیروزه تراشی را نداشت، باز هم دختر ثروتمندترین تاجر نیشابور کسی جز او را انتخاب نمی کرد. این عشق عمیق و واقعی باطن جان هر دو دلداده زرتشتی را می سوزاند. یک روز صبح اما ورق برمی گردد. پسر به همه چیز پشت می کند و عهد می شکند. می گویند کسی از نیشابور رد شده و دل از او برده است. دختر تا از زبان خودش نشنود، باور نمی کند...

کتاب فصل فیروزه نوشته محبوبه زارع است و در انتشارات کتابستان معرفت منتشر شده است.

سیندخت حریر روی صورتش را کنار زد و با ابروان در هم گره‌شده، به مرد چشم دوخت:

- برای سمندم هم کجاوه‌ای داری؟ اگر او را هم در کجاوه‌ای جای دهی، همچون زنان دیگر زیر سایه‌بان خواهم رفت. هرچند این یک قافلهٔ خانوادگی است و من را شوقی برای ورود به حریم دیگران نیست.

مرد شگفت‌زده از او دور شد. از خیره‌سری دختر در همین یکی دو روز همسفری، چیزهایی شنیده بود اما اینک به چشم خود می‌دید که او به‌راستی مردی است مقاوم در هیئت یک دختر ماهرو! شنیده بود که این دختر عجم که قبیلهٔ مولا خلیل به اسم شاهزاده می‌شناسندش، بازماندهٔ کاروان شبیخون‌زده‌ای است. زخم‌های بازویش همچنان روی پیراهن حریر، با پارچه‌ای کتانی بسته شده بود و مرد به چشم خود می‌دید که با این وجود، دختر چگونه مردانه اسب می‌راند و گاه تیری در چله کمان نهاده و دل به شکاری می‌سپارد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

محمد نوری مطلق

کتاب خوبی است و به بیان ساده و روان تلاقی عشق زمینی دختری ایرانی با آرمان های ملی گرایانه به پسری است با عشقی معرفتی به امام رضا ع و حضرت معصومه س که در این داستان پاسخ به سوالات هم داده شده است تا عظمت درک عشق به اهل بیت سلام الله علیه را خواننده جوان دریابد و رهسپار جاده عشق حقیقی شود.

25 خرداد 1398

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما