loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تحقق جهانی سازی

ناشر کتابستان معرفت

نویسنده جوزف اشتیگلیتس

مترجم آتنا عبدی نژاد

سال نشر : 1397

تعداد صفحات : 452

معرفی کوتاه

کتاب حاضر، در 10 فصل به بحث تحقق جهانی سازی می پردازد.

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 74681 10003022
45,000 40,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

در واقع قرار بود جهانی سازی برای همه کشورهای دنیا، اعم از توسعه یافته و در حال توسعه، منافعی به همراه آورد. ابعاد سیاسی و اقتصادی این مفهوم، آرمان هایی از یک دهکده جهانی را در سر مردم دنیا پروراند و وعده داد تجارت و بازار، روابط بین الملل، مسائل حقوقی، استفاده از منابع طبیعی، محیط زیست و سایر مسائل مهم جهانی در لوای این پارادایم به خوبی مدیریت خواهند شد، اما اکنون همه کشورها متوجه شده اند که توازن از دست رفته و قوانین بازی به نفع برخی کشورها و به ضرر سایرین است.
منتقدین زیادی در این زمینه فعالیت داشته اند و سعی کرده اند مشکلات به وجود آمده را صراحتا گوشزد نمایند.

مولف می نویسد:
«من در این کتاب به این بحث پرداخته ام که چنین انتقاداتی خیلی ارزشمندند، اما این انتقادات صرفا به شیوه ی مدیریت فعلی جهانی سازی وارد است و تلاش کردم تا نشان دهم چگونه می توانیم جهانی سازی را به گونه ایبازسازی کنیم که بتواند تقریبا به تمام وعده هایش عمل کند.»
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما