غیرقابل سفارش
    این کالا فعلا موجود نیست و غیرقابل سفارش است.

    دوماهنامه گفتمان الگو شماره 10

    فروش پیامکی این محصول
    معرفی کتاب
    مشخصات
    بریده های انتخابی شما

    معرفی کتاب

    گفتمان الگو یک رسانه است تا در مسیر الگو سازی برای پیشرفت، زمزمه ها خاموش و دغدغه ها فراموش نشود. رسانه ای که بی طرف نیست؛ اما می کوشد منصف باشد و این شرط لازم را برای گفتمان سازی الگوی پیشرفت در جامعه می داند. زیرا تا الگوی پیشرفت تبدیل به گفتمان نخبگان جامعه نشود، نمی توان به ثمر نشستن آن را انتظار داشت.
    گفتمان الگو بیش از آن که اصرار بر نقد نظرهای مطرح شده داشته باشد، دغدغه ی پوشش مناسب آن ها را دارد. تا جامعه نخبگانی، طیف اندیشه های سازنده الگوی پیشرفت را یکجا ببیند و مشرب های مختلف فکری نیز به نقد یکدیگر بنشینند تا پاسخ حقیقی به پرسش الگوی پیشرفت متولد و منقح شود و اجماع بین الاذهانی اندیشمندان کشور برسد.
    گفتمان الگو می کوشد الگویی برای آزاداندیشی و تولید آرای جان دار و پرمایه باشد. از این رو هراسی از دیدگاه های گوناگون با مبانی مختلف در راستای الگوی پیشرفت ندارد. تنها چیزی که در اینجا بر آن پا می فشاریم تعهد به اخلاق گفت و گو و بیش از همه طرح مستدل نظرات از یک سو و رعایت انصاف و ادب از سوی دیگر خواهد بود. اندشمندان، پژوهشگران و نویسندگان با هر مبنای فکری و از هر گرایش سیاسی می توانند گفتمان الگو را خانه خود بدانند؛ آوردگاهی که البته تماشاگران و بازیگران آن، جز استدلال و انصاف از صاحبان آراء و نظرات نخواهند پذیرفت.
    گفتمان الگو پیشگامان و تازه اندیشان را در کنار هم نشانده و امید دارد مه این هم نشینی موجب تراز شدن پختگی و تازگی در ساخت الگوی پیشرفت باشد.

    اطلاعات کتاب

    برای ثبت بریده ای از کتاب لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید

    ورود یا ثبت‌نام