loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

هشتمین جشنواره وبلاگ‌نویسی رضوی برگزار می‌شود

دوشنبه 28 مرداد 1392

هشتمین جشنواره بین‌المللی وبلاگ‌نویسی رضوی با محوریت معرفی سبک زندگی در سیره امام رضا(ع)، حماسه سیاسی در بیانات امام رضا(ع) و امام رضا(ع) و مقاومت اقتصادی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از وبگاه شمس طوس،‌ هشتمین جشنواره بین‌المللی وبلاگ‌نویسی رضوی از سری برنامه‌های یازدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) به صورت بین‌المللی توسط ناحیه بسیج حضرت ولی عصر(عج) با همکاری سایت «فارسی مچ» در تهران برگزار می‌‌شود.

مجید عبداللهی دبیر هشتمین جشنواره بین‌المللی وبلاگ نویسی رضوی با بیان اینکه این جشنواره در دو بخش ملی و بین‌المللی برگزار می‌ شود، ابراز داشت: از موضوعات این جشنواره می‌توان به سبک زندگی در سیره امام رضا(ع)، حماسه سیاسی در بیانات امام رضا(ع)، امام رضا(ع) و مقاومت اقتصادی و امام رضا(ع) و بیداری اسلامی اشاره کرد.

وی ادامه داد: داوری این جشنواره در دو بخش محتوایی و فنی با احتساب 100 امتیاز در هر بخش انجام می‌شود که در بخش وبلاگ‌های ملی 8 جایزه نقدی و در بخش وبلاگ‌های بین‌المللی 3 جایزه نقدی به برگزیدگان اهدا می‌شود.

بر اساس این گزارش، برای شرکت در بخش بین‌المللی، آثار باید به زبان غیر فارسی ارائه شوند و تابعیت فرد شرکت کننده ملاک نیست، همچنین زمان ثبت‌نام جشنواره از 15 مرداد ماه تا 15 شهریور ماه جاری است که علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی http://valiasr.ghasam.ir مراجعه کنند.

* 345 اثر به جشنواره مطبوعات رضوی ارسال شد

تاکنون 345 اثر در قالب‌های مختلف مطبوعاتی به دبیرخانه جشنواره جلوه‌های فرهنگ رضوی در مطبوعات ارسال شده است، از این تعداد 287 اثر در قسمت مطبوعات در قالب‌های مقاله، یادداشت، گزارش، مصاحبه، عکس، داستان کوتاه و خاطره و شعر است.

همچنین در بخش فعالیت کارشناسان مطبوعات و مسؤلان دبیرخانه‌های جشنواره های موضوعی استان‌ها هم تعداد 58 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

*500 اثر به نهمین جشنواره داستان رضوی ارسال شد

بر اساس این گزارش، در حالی که تنها چند روز به پایان مهلت ارسال اثر (30 مرداد ماه) به دبیرخانه نهمین جشنواره ملی داستان رضوی «کبوتر حرم» باقی مانده است، موج آثار ارسالی به دبیرخانه ادامه دارد و تا کنون 500 اثر از داستان نویسان سراسر کشور به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

نهمین جشنواره ملی داستان‌های رضوی «کبوتر حرم» 20 و 21 شهریور ماه جاری همزمان با دهه کرامت در سمنان برگزار خواهد شد.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط