loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

کتاب «طنز مدیریتی» منتشر شد

نویسندگان مرتبط : دفتر طنز حوزه هنری

پنجشنبه 11 مهر 1392

این اثر مجموعه‌ای از طنزها در دنیای مدیریت و روابط سازمانی است که به که طی سال های 1384 تا 1386 با عنوان طنز مدیریتی در ماهنامه آموزشی و پژوهشی و اطلاع رسانی پیام مدیران سازمان صداو سیما چاپ شده و اکنون به کوشش حاجی سفیدی گردآوری و با عنوان طنز مدیریتی به چاپ رسید.

نیروی انسانی به عنوان هستة مرکزی و نقطه اتکای مدیریت در هر مجموعه برای تحقق هدف های هر مجموعه و سازمانی موثر است. بنابراین آسیب شناسی عملکرد نیروی انسانی جهت تحقق بهتر اهداف امری موثر است و طنز یکی از ابزارهای این امر است که می تواند نقاط ضعف و عملکرد مدیران و کارکنان  و روابط بین آن ها را مشخص  و به چالش بکشاند.

از آن جایی که هدف هر طنزی نشان دادن کاستی ها، بدی ها، عیوب، و در نهایت برانگیختن توجه مردم به آن ها و زمینه سازی برای رفع نادرستی های است، این مجموعه با 130 عنوان مانند "ترفیع شغلی، سوت قیمتی، مدیر قبلی، پروژة مدیریت زمان، تراژدی، کارمند دلخواه، حد انتظار رئیس! ، توصیه های مدیریتی، مرغ سه پا!، سنوات شغلی، مهم نیست شیر باشیم یا غزال، منشی را احضار کرد! ، سگ گله ام را پس بده، من همان کسی هستم که شما می خواهید و ... "می تواند در امر مدیریت و روابط بین کارکنان ابزاری سازنده برای برطرف ساختن برخی از مشکلات باشد که خواندن آن به همه مدیران و کارکنان هر سازمانی پیشنهاد می شود.

چاپ اول این اثر در 118 صفحه، و با قیمت 40000 ریال توسط انتشارات سروش در اختیار علاقمندان طنز فارسی قرار گرفته است.

علاقمندان برای تهیه کتاب به فروشگاه مطهری انتشارات سروش به نشانی: خیابان استاد مطهری، نرسیده به خیابان شهید مفتح، جنب ساختمان دفترمرکزی سروش، تلفن 88310610-021 و یا به مرکز پخش پکتا ( نماینده انحصاری پخش آثار انتشارات سروش) به نشانی: خیابان انقلاب، بعد از تقاطع ابوریحان، بین خیابان وصال و فلسطین، جنب فروشگاه ترنجستان سروش، مراجعه یا با تلفن 66973203 (20 خط) تماس حاصل نمایند.

منبع: خبرگزاری فارس

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط