خبر

    کاغذ کادو و کیف‌های تزئینی شکرستان راهی منازل می‌شود

    مهدی مقامی، معاون تولید حوزه هنری کودک و نوجوان، با اعلام این خبر، گفت: شخصیت‌های محبوب‌ترین مجموعه پویانمایی ایرانی، این بار روی کیف‌های تزیینی و کاغذهای کادو قرار گرفته‌اند تا هواداران شکرستان بتوانند خاطره‌های به یاد ماندنی هدیه دادن خود را، شکرستانی کنند.

    وی افزود: هم اکنون کیف‌های تزیینی شکرستان در 14 طرح و با سه اندازه بزرگ، متوسط و کوچک تولید شده تا قرار دادن کوچک‌ترین تا بزرگ‌ترین هدیه‌ها در آنها ممکن باشد.

    مقامی اضافه کرد: همچنین کاغذهای کادو شکرستان در 10 طرح، با رنگ‌های زیبا و شاد تولید و به بازار عرضه شده است.

     

    وی اعلام داشت: توزیع کیف‌های تزیینی و کاغذهای کادو شکرستان در فروشگاه‌های لوازم‌ التحریر و محصولات تزیینی سراسر کشور آغاز شده و این محصولات شکرستان در دسترس علاقمندان قرار دارد.

    معاون تولید و بازاریابی حوزه هنری کودک و نوجوان در پایان گفت: کلیه حقوق مجموعه شکرستان متعلق به حوزه هنری کودک و نوجوان است و با توجه به سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در تولید این محصولات، هرگونه سوء استفاده از طرح‌های شکرستان، با واکنش قانونی مناسب روبه‌رو خواهد شد.

    گفتنی است تاکنون دفترهای مشق، یادداشت و نقاشی، کیف‌های تزیینی و کاغذهای کادو شکرستان، با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و در داخل کشور تولید شده و به پرفروش‌ترین محصولات در رده خود تبدیل شده است. همچنین پیش از این، عروسک‌های پارچه‌ای و تزیینی شکرستان در دسترس طرفداران این مجموعه پویانمایی قرار گرفته بود.

    منبع: خبرگزاری فارس

    برای ارسال دیدگاه لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید

    ورود یا ثبت‌نام