loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

قرآن ویژه دانش آموزان در نمایشگاه کتاب رونمایی می‌شود

نویسندگان مرتبط : مرکز مطالعات قرآن دانشگاه مفید

سه‌شنبه 9 اردیبهشت 1393

قرآن دانش آموزی که پیش از این چند بار رونمایی‌اش به تعویق افتاده در بیست‌و‌هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران رونمایی می‌شود.

در این مصحف در صفحه مقابل هر صفحه یک موضوع مطابق با موضوعات دانش‌آموزان از آیات قرآن استخراج و توضیحاتی درباره آن داده شده که منابع این توضیحات به صورت پاورقی درج شده است، همچنین این مصحف تا حدودی شبیه قرآن حکیم است با این تفاوت که در قرآن حکیم در هر صفحه چند موضوع بیان شده اما در قرآن دانش آموزی در هر صفحه یک موضوع شرح داده شده است. 

این مصحف طی سه سال توسط کارشناسان مرکز طبع و نشر آماده شده و در چاپ نخست در 5 هزار نسخه عرضه و در نوبت‌های بعد با همکاری نهاد‌های مختلف خصوصاً آموزش و پرورش به صورت گسترده‌تر منتشر می‌شود.

ترجمه جدید قرآن کریم که توسط جمعی از محققان مرکز طبع و نشر قرآن کریم انجام شده در نمایشگاه کتاب رونمایی می‌شود.

غرفه مرکز طبع و نشر قرآن کریم در شبستان اصلی و در قسمت ناشران عمومی، راهروی 26، غرفه 20 قرار دارد و این مرکز با ارائه محصولاتی مانند قرآن‌های حکیم و پالتویی، مفاتیح‌الجنان، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه و کتبی مانند آموزش روخوانی و مبانی وقف و ابتدا به معرفی آنها می‌پردازد.

منبع: خبرگزاری فارس

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط