خبر

    «درباره آزادی» تازه ترین کتاب شهریار زرشناس رونمایی می شود

    مراسم رونمایی و نقد کتاب «درباره آزادی» شهریار زرشناس در دانشگاه امام صادق(ع) برگزار می شود.
    مراسم رونمایی و نقد کتاب «درباره آزادی» شهریار زرشناس با حضوربیژن عبدالکریمی عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی و حسین هوشنگی عضو هیات علمی گروه فلسفه دانشکده الهیات دانشگاه امام صادق علیه السلام سه شنبه ساعت 16:30 در سالن شهید مطهری این دانشگاه  برگزار می شود.

    کتاب «درباره ی آزادی» میوه سال ها تفکر و پژوهش شهریار زرشناس در زمینه نقد و بررسی ایدئولوژی های مدرن است. شهریار زرشناس، نامی آشنا در میان اهالی اندیشه است که او را بیش از هر چیز از ورای سال ها مطالعه، تامل، نقد و بررسی مکاتب نو پدید فلسفی و جریانات اندیشه ای معاصر شناخته اند. در این کتاب، مولف تلاش کرده تا با بررسی و تحلیل دقیق و علمی آراء مهم ترین متفکران معاصر به عنوان نمایندگان اندیشه مدرن، بازنمایی منصفانه ای از مفهوم آزادی مطرح در اندیشه مدرن به دست دهد و بر همین مبنا، خواننده را یاری کند تا ساختار کل واحدی به نام غرب مدرن را بازشناسد، مراد و مقصود از مطالبه ی آزادی در عالم مدرن را تحلیل نماید و نسبت آن را با حقیقت آرمان آزادی به قضاوت بنشیند.

    این نشست سه شنبه 20 خرداد ساعت 16:30 به نشانی بزرگراه چمران، پل مدیریت، دانشگاه امام صادق علیه السلام، سالن شهید مطهری برگزار می شود و ورود برای علاقه مندان آزاد است.

    برای ارسال دیدگاه لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید

    ورود یا ثبت‌نام