loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

۲۷ خرداد؛ رونمایی از تقریظ امام خامنه ای بر کتاب «من زنده ام»

انتشارات مرتبط : بروج

نویسندگان مرتبط : سید علی خامنه ای | معصومه آباد

چهارمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت همراه با رونمایی از تقریظ حضرت آیت الله خامنه ای بر کتاب «من زنده ام»، خاطرات معصومه آباد، از سوی مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی برگزار می شود.

چهارشنبه 21 خرداد 1393

چهارمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت، همراه با رونمایی از تقریظ حضرت آیت الله خامنه ای بر کتاب «من زنده ام» -به قلم خانم معصومه آباد- به همت موسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی برگزار می گردد.

این مراسم در روز سه شنبه 27 خرداد 1393 از ساعت 17 تا 19 در فرهنگسرای اندیشه با حضور پیشکسوتان عرصه ایثار و شهادت، نویسندگان و فعالان حوزه ادبیات مقاومت و مسئولان و شخصیت های کشور برگزار خواهد شد.

در این مراسم از پدید آورندگان کتاب های ادبیات جهاد و مقاومت تجلیل به عمل آمده و در حاشیه ی آن نمایشگاهی از تقریظ های رهبر انقلاب اسلامی و آثار مکتوب این حوزه برپا می شود.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند ضمن ارسال عدد 4  به شماره پیامک 10009011، به سایت www.khamenei.ir مراجعه نموده و یا با شماره تلفن 66410649 تماس حاصل فرمایند.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط