loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

کتاب نویسنده مسیحی در پاسخ به داعش رونمایی می شود

انتشارات مرتبط : شرکت چاپ و نشر بین الملل

«زینب فریاد فرمند» ترجمه فارسی کتاب «زینب صرخة أکملت مسیرة» اثر نویسنده مسیحی سوری است که در پاسخ به وحشی گری داعش به رشته تحریر در آمده است.

یکشنبه 2 شهریور 1393

سیدحسن میرکریمی مدیرعامل شرکت چاپ و نشر بین الملل از برگزاری مراسم رونمایی کتاب «زینب صرخة أکملت مسیرة» نوشته آنتون بارا نویسنده سوری مقیم کویت با توجه به شرایط منطقه خبر داد و گفت: مراسم رونمایی کتاب «زینب صرخة أکملت مسیرة» با ترجمه فارسی «زینب فریاد فرمند» این نویسنده معروف مسیحی روز دوشنبه دهم شهریور ماه برگزار می شود.

وی افزود: این کتاب در واقع پاسخی است به تحرکات و تحولات منطقه و کشتاری که توسط گروهی تحت عنوان دولت اسلامی نسبت به پیروان سایر ادیان همچون مسیحیان و ایزدی ها در حال انجام است، ما می خواهیم بگوییم که در نفس موضوع بین اسلام و سایر ادیان اختلافی وجود ندارد و آنچه که دارد اتفاق می افتد خارج از حوزه اسلام است.

میرکریمی با بیان اینکه کتاب «زینب صرخة أکملت مسیرة» توسط غلامرضا انصاری به زبان فارسی ترجمه شده است، بیان داشت: ترجمه فارسی این کتاب تا دو ماه آینده وارد بازار کتاب می شود، آنتون بارا در حوزه ادبیات، روزنامه نگاری و سردبیری مجلات خبری فعالیت داشته است. همچنین تألیفاتی در حوزه های گوناگون از جمله حوزه شعر، ادبیات، داستان و روایت دارد که این آثار در کشورهای عربی مثل سوریه و لبنان به چاپ رسیده است.

وی با تأکید بر اینکه آنتون بارا در ایران و سایر کشورهای اسلامی چهره ای شناخته شده و شاخص محسوب می شود، ادامه داد: اولین ملاقات ما با آنتون بارا در نمایشگاهی در کشور کویت انجام شد که وی خیلی مایل بود حتماً با یک ناشر ایرانی دیدار داشته باشد و همان جا به ما گفت که کتاب «الحسین فی الفکر المسیحی» به صورت غیر رسمی بدون اجازه من در ایران چاپ شده و از ما خواست مقدمات چاپ رسمی این کتاب را در کشور فراهم کنیم.

مدیرعامل شرکت چاپ و نشر بین الملل ابراز داشت: ما این کار را پیگیری کردیم و این کتاب را تحت عنوان «امام حسین(ع) در اندیشه مسیحیت» ترجمه و در سال 89 منتشر کردیم که خوشبختانه با استقبال خوبی از سوی مخاطبان هم مواجه شد.

وی به تفاوت های میان کتاب «امام حسین(ع) در اندیشه مسیحیت» و کتاب «زینب صرخة أکملت مسیرة» از نظر قالب و محتوا اشاره کرد و افزود: به گفته خود آقای آنتون بارا ایشان بیش از 25 سال از عمر خود را به صورت تدریجی صرف تألیف کتاب «زینب صرخة أکملت مسیرة» کرده است و در واقع به نوعی این کتاب حاصل و ثمره عمر ایشان محسوب می شود.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط